مجله پروانه


 

hadis-mihanfal-com

امام على (ع): آنگاه که همه از ترس سست شده، کنار کشیدند، من قیام کردم، و آن هنگام که همه خود را پنهان کردند من آشکارا به میدان آمدم، و آن زمان که همه لب فرو بستند، من سخن گفتم.

و آن وقت که همه باز ایستادند من با راهنمایى نور خدا به راه افتادم، در مقام حرف و شعار صدایم از همه آهسته تر بود اما در عمل برتر و پیشتاز بودم، زمام امور را به دست گرفتم، و جلوتر از همه پرواز کردم، و پاداش سبقت در فضیلتها را بردم. همانند کوهى که تندبادها آن را به حرکت درنمى آورد، و طوفانها آن را از جاى برنمى کند، کسى نمى توانست عیبى در من بیابد، و سخن چینى جاى عیبجویى در من نمى یافت.

خوارترین افراد نزد من عزیز است تا حق او را باز گردانم، و نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم.

*علت سکوت و کناره گیرى از خلافت؛

در برابر خواسته هاى خدا راضى، و تسلیم فرمان او هستم، آیا مى پندارید من به رسول خدا (ص) دروغى روا دارم؟ به خدا سوگند! من نخستین کسى هستم که او را تصدیق کردم، و هرگز اول کسى نخواهم بود که او را تکذیب کنم.

در کار خود اندیشیدم دیدم پیش از بیعت، پیمان اطاعت و پیروى از سفارش رسول خدا (ص ) را برعهده دارم، که از من براى دیگرى پیمان گرفت (پیامبر (ص) فرمود اگر در امر حکومت کار به جدال و خونریزى کشانده شود، سکوت کن)

متن حدیث:

فَقُمْتُ بِالْاءَمْرِ حِینَ فَشِلُوا، وَ تَطَلَّعْتُ حِینَ تَقَبَّعُوا، وَ نَطَقْتُ حِینَ تَعْتَعُوا، وَ مَضَیْتُ بِنُورِ اللَّهِ حِینَ وَقَفُوا وَ کُنْتُ اءَخْفَضَهُمْ صَوْتا، وَ اءَعْلاَهُمْ فَوْتا، فَطِرْتُ بِعِنانِها، وَ اسْتَبْدَدْتُ بِرِهانِها، کَالْجَبَلِ لا تُحَرِّکُهُ الْقَوَاصِفُ، وَ لا تُزِیلُهُ الْعَوَاصِفُ، لَمْ یَکُنْ لِاءَحَدٍ فِیَّ مَهْمَزٌ، وَ لا لِقَائِلٍ فِیَّ مَغْمَزٌ.

الذَّلِیلُ عِنْدِی عَزِیزٌ حَتَّى آخُذَ الْحَقَّ لَهُ، وَ الْقَوِیُّ عِنْدِی ضَعِیفٌ حَتَّى آخُذَ الْحَقَّ مِنْهُ، رَضِینا عَنِ اللَّهِ قَضَاءَهُ، وَ سَلَّمْنا لِلَّهِ اءَمْرَهُ، اءَتَرانِی اءَکْذِبُ عَلى رَسُولِ اللَّهِ ص ؟ وَ اللَّهِ لَاءَنَا اءَوَّلُ مَنْ صَدَّقَهُ فَلا اءَکُونُ اءَوَّلَ مَنْ کَذَبَ عَلَیْهِ، فَنَظَرْتُ فِی اءَمْرِی فَإِذا طَاعَتِی قَدْ سَبَقَتْ بَیْعَتِی ، وَ إ ذَا الْمِیثاقُ فِی عُنُقِی لِغَیْرِی.

پینوشت: “نهج البلاغه، خطبه 37”

نوشته حدیث امروز: امام علی (ع): نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم اولین بار در پدیدار شد.


لینک منبع این نوشته :
http://www.mihanfal.com/222436.html


امام علی(ع): نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم
www.ghatreh.com/./امام-علی-نیرومندها-نظر-پست-ناتوانند-آنها-باز-ستانم
‎52 دقیقه قبل . امام علی علیه السلام: خوارترین افراد نزد من عزیز است تا حق او را باز . حدیث روز/ امام
علی(ع): نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز .
حدیث روز/ امام علی(ع): نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها .
www.mashreghnews.ir/./حدیث-روز-امام-علیع-نیرومندها-در-نظر-من-پست-و-ناتوانند-تا-حق-را-از-آنها-باز-ستانم
‎4 ساعت قبل . امام علی علیه السلام: خوارترین افراد نزد من عزیز است تا حق او را باز گردانم، و
نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم.
Images for حدیث امروز: امام علی (ع): نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم
حدیث روز/ امام علی(ع): نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها .
khabarfarsi.com/n/25092900
4 ساعت قبل . حدیث روز/ امام علی(ع): نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز . و آن
وقت که همه باز ایستادند من با راهنمایی نور خدا به راه افتادم، در مقام .
حدیث روز/ امام علی(ع): نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها .
tnews.ir/news/28b070396844.html
‎مرصادنیوز: امام علی علیه السلام: خوارترین افراد نزد من عزیز است تا حق او را باز
گردانم، و نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم.
حدیث روز/ امام علی(ع): نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا . - روجانیوز
news.rooja.org/fa/content/666351.html
‎3 ساعت قبل . امام علی علیه السلام: خوارترین افراد نزد من عزیز است تا حق او را باز گردانم، و
نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم.
امام علی(ع): نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم .
khabarche.ir/./امام-علی-ع---نیرومندها-در-نظر-من-پست-و-ناتوانند-تا-حق-را-از-آنها-باز-ستانم
‎45 دقیقه قبل . امام علی علیه السلام: خوارترین افراد نزد من عزیز است تا حق او را باز . حدیث روز/ امام
علی(ع): نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز .
حدیث روز/ امام علی(ع): نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها .
khabarche.ir/./حدیث-روز--امام-علی-ع---نیرومندها-در-نظر-من-پست-و-ناتوانند-تا-حق-را-از-آنها-باز-ستانم
‎3 ساعت قبل . صبح زود سه شنبه بیست و سوم شهریور ماه 1395 خبر حدیث روز/ امام علی(ع): نیرومندها
در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم.
حدیث روز/ امام علی(ع): نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها .
alotoor.ir/./ حدیث+روز/+امام+علی(ع):+نیرومندها+در+نظر+من+پست+و+ناتوانند+تا+حق+را+از+آنها+باز+ستانم
‎حدیث روز امام علی(ع): نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم.
مطالب پر بازدید. تصاویر:صفحه اول روزنامه های کشور؛سه شنبه 26 مرداد ماه 95.
امام علی(ع): نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم .
wwwkhabar.ir/8855083
‎امام علی علیه السلام: خوارترین افراد نزد من عزیز است تا حق او را باز گردانم، و
نیرومندها در . امام علی(ع): نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم
. حدیث روز/امام علی ع:نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم ·
◇ امام . شوند، به این نکته اشاره کرد که امام سجاد (ع) در روز پایانی عمر امام پنجم ایشان
را نزد.



امام علی(ع): نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم
mersia.ir/news/53182
‎1 ساعت قبل . به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، امیرالمومنین امام على علیه السلام: آنگاه .
امام علی(ع): نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم . متن حدیث:
. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از واشنگتن، روز دوشنبه .
چگونه به امام زمان (عج) سلام کنیم؟ - تیترنو
www.titreno.com/fa/news/./چگونه-به-امام-زمان-عج-سلام-کنیم-
‎1 ساعت قبل . امام باقر علیه السلام در حدیثی فرمودند:اگر کسى از شما ماند تا امام مهدی را . امام علی(ع):
نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم.
گرفتن حق مردم از ستمکاران
www.ashoora.ir/دانشنامه-امام-علی-ع/article/605.html
‎حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام به یکی دیگر از حقوق اجتماعی، سیاسی مردم بر رهبر
جامعه در خطبه . صفحه اصلی; امام حسین(ع) و عاشورا . عزیز است تا حق او را باز گردانم
، و نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم. . 7- اصول کافی ج1
ص454 حدیث 4: کلینی (متوفای 328ه). . فراریان عدالت علی زبان به مدح وی گشودند.
جی نیوز - شواهد قرآنی ولایت امیرالمومنین(ع) عاقبت شبهه افکنی درباره .
jnews.jamaran.ir/news/id/1164176
‎1 ساعت قبل . امام علی(ع): نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم . امامت و
ولایت بر آن شدیم تا مفهوم ولایت را از نظر روایی، حدیثی و عقلی در منابع شیعه . در
واقعه غدیر حضرت امیر(علیه السلام) از سوی پیامبر(صلی الله علیه و آله) به . مختلف
از همان روز اول رسالت بحث معرفی را داشته اند اما غدیر، نقطه اوج بوده است.
آبان ٩۳ - سادات موسوی
shrm.persianblog.ir/1393/8/
6 نوامبر 2014 . امام علی( ع ) ده سال پس از وفات حضرت فاطمه ، با امّ البنین ازدواج کرد. . ظ روز شنبه
۱۳٩۳/۸/۱٠ کلمات کلیدی: حدیث هایی از امام علی . نزد من عزیز است تا حق او را باز
گردانم، و نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم.
ویژگی های حکومت امام علی علیه السلام
www.tebyan.net/QuranIndex.aspx?pid=56577
‎ویژگی مردمی بودن. حضرت علی علیه السلام در بخش هایی از خطبه های خود به ویژگی
های خود و حکومت بر حق خود می پردازد تا مردم، حق و باطل را آشکارا بشناسند و زلال .
همهٔ آگهی‌ها در دزفول روی دیوار - همه آگهی روی دیوار دزفول - مجله فارسی
magifa.com/detail/1523132/article/1
‎+ جدول ایبراهیموویچ: منتقدان پوگبا حسود هستند آتش بس در سوریه رسما آغاز شد
حدیث روز/ امام علی(ع): نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم .
نهج البلاغه، خطبه ۳۵، ضرورت ستایش پروردگار - به شوق روی تو
amirrezaxx.mihanblog.com/post/page/2
9 مه 2016 . إنَّ هَذَا اللِّسَانَ مِفْتَاحُ کُلِّ خَیْرٍ وَ شَرٍّ فَیَنْبَغِی لِلْمُؤْمِنِ أَنْ یَخْتِمَ عَلَى لِسَانِهِ کَمَا یَخْتِمُ عَلَى ذَهَبِهِ
وَ فِضَّتِه‏ . برچسب ها: حدیث از امام باقر (ع) , حدیث از امام باقر (ع) در مورد زبان . اما
امروز در محیط و زمانه ای زندگی می کنیم که بیشتر مردم حیله و نیرنگ را، زیرکی . باز
گردانم، و نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم.
zohuremonji - شجره طیبه
nazdikezohur.blogfa.com/post/8
‎میلاد این بانوی دو عالم5 سال بعد از بعثت پیامبر روز جمعه بیستم جمادی الثانی در .
ازدواج حضرت زهرا با امام علی (ع) اول در آسمانها بسته شد و سپس به دستور خدا در زمین.
. است تا حق او را بازگردانم و نیرومند ها در نظر من پست و ناتوانند تاحق را از آنها باز
ستانم. . ایشان کسی است که خداوند مودت آنها را در حدیث ثقلین به همه واجب کرده: ( قل
لا .
Emam (a)d - تمهیدات
yaran14.parsiblog.com/Archive/Emam+(a)d/
‎21 ا کتبر 2013 . ما را در آسمان تولا رها کنید //در راه عشق آل پیمبر فدا کنید کوری چشم دشمن . حضرت
امام هادی علی النقی علیه السلام تاثیری شگفت بر زندگی ما گذاشت. امام هادی علیه .
نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم. علت سکوت و . چند
برداشت از حدیث مذکور: آیینه خوب و بد را . استاد صفائی حائری ع-ص
Previous



دیوار بندر عباس - خرید و فروش وسایل نقلیه سواری، ماشین، موتور در .
iranimag.ir/detail/1909317/article/2
‎آخرین آگهی‌های وسایل نقلیه در شهر بندرعباس برای خرید و فروش سواری، ماشین، . -
دیوار بندر عباس.
نگاهی به رابطه امام علی (ع) و مردم: خواستن من، شما را و خواستن شما، مرا
www.imamalinet.net/./نگاهی-به-رابطه-امام-علی-(ع)-و-مردم-خواستن-من-شما-را-و-خواستن-شما-مرا-
‎عثمانی مذهب ها هم که سلف اهل حدیث و سنت هستند، و روزگاری امام علی (ع)را به خاطر .
مردم نمی توانست کار را شروع کند اما معنای این سخن آن نبود که حق را دائر مدار نظر مردم
بداند. . قبایلی منسجمی نداشتند، عده ای شان خارجی می شوند و باز یک جنگ داخلی
دیگر. . ۴-حکومت به دست قریش ماند و روزبه روز تا روزگار خلافت عثمان، دولت
قریشی تر و .
حقوق متقابل اجتماعی - قائمیه
download.ghbook.ir/./2146-f-13891130-emam-ali-masaele-hoquqy.htm
‎که هر روز با شناسائی منابع جدید در حال گسترش و ازدیاد و کمال و قوام یافتن است. .
پیروی از امام علی علیه السلام و الگو قرار دادن راه و رسم زندگی آن بزرگ معصوم الهی،بر
این . ینابیع المودّة ص 40، قالت فاطمه (س): نَظَرَ رَسُولَ اللَّه(ص) اِلی عَلِیٍّ(ع) و قال:هذا وَ
. حق او را باز گردانم، و نیرومند ها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم
.
از قربان تا غدیر خم
erfan79.rasekhoonblog.com/
‎14 نوامبر 2011 . آنها که در شهرهای دور می زیستند و امام علی علیه السلام را ندیده بودند، و . یا
امیرالمومنین با شنیدن تهمت ها و شایعات فراوان علیه شما قلب من از دشمنی و کینه تو
مالامال بود، اما امروز . روزی ابوهریره (آن منافق دنیاپرست که جعل حدیث می کرد تا
رضایت . گردانم، و نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم.
نامه های امام علی (علیه السّلام) - حدیث
ez12.persianblog.ir/post/768/
‎20 آگوست 2014 . همانا بیعت برای امام یک بار بیش نیست، وتجدید نظر در ان میسّر نخواهد بود، و . اینکه
از من خواستی تا قاتلان عثمان را به تو بسپارم، پیرامون آن فکر کردم و دیدم . بدان،
که بصره امروز جایگاه شیطان، و کشتزار فتنه هاست. . ارزو نمی رسیدند تا آن که حق
را از آنان باز پس ستانم، و باطلی را که به ستم پدید آمده نابود سازم.
حقانیت شیعه - امام علی (ع)
rezaiman.blogfa.com/cat-10.aspx
‎19 آوریل 2012 . از هر چه که تا روز قیامت به وجود مى آید و اتفاق مى‌افتد، سؤال نمى کنید؛ مگر این که .
ج: در عدد زنان و فرزندان حضرت امیر(ع) اختلاف می باشد و به هر حال ما آن چه رأی . عبد
الرحمن بن عبد الله، حافظ (کسى که صد هزار حدیث حفظ است) بود، از عکرمه و . را باز
گردانم، و نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم.
روانشناسی اجتماعی مسلمین، پس از پیامبر (ص)وصف پاکان در جامعه مسخ .
nwmk.ir/post/1900
‎30 آگوست 2016 . معصومین(ع) . (جمله کوتاه «فما عدا ممّا بدا» برای نخستین بار از امام علی علیه السّلام
شنیده شده . (1) آن شخص (مروان) است که رسول خدا صلّی اللّه علیه و آله و سلّم او را . به
خدا سوگند، آن روز که کافر بودند با آنها جنگیدم، و هم اکنون که فریب خورده . باز
گردانم ، و نیرومند در نظر من پست و ناتوان است تا حق را از او باز ستانم.
مولای متقیان امیر المومنین ع - کلوب
www.cloob.com/result/مولای_متقیان_امیر_المومنین_ع
‎20 آوریل 2016 . در ابتدا تو بودی و عشق تو و علی همراه من تو باش همیشه. . امام حسین (ع) ,
emamhosein . سهم روز 27 از ختم نهج البلاغه 87(برخى از شارحان گفتند. . تا آن که
برخى از شما گمان مى برند که دنیا به کام بنى امیّه شد، و همه خوبى ها را افزون به . حق او
را باز گردانم، و نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم.
نسخه چاپی فیش‌های بیانات در دیدار خانواده‌های شهدای هفتم تیر و جمعی از .
farsi.khamenei.ir/newspart-print?tid=1468
‎مربوط به :بیانات در دیدار مردم بوشهر در روز میلاد امام علی(ع) - 1389/04/05 . پیامبر (
ص) فرمود: على با حق است و حق با على است و حق ، آن جا مى گردد که على بگردد. . ولى
خداوند پاک پیامبرانش را در تصمیم هایشان نیرومند و قوى، و از نظر برنامه هاى ظاهرى
. از من نرمشى نمى دیدند، و به مرادى نمى رسیدند، تا اینکه حق را از آنان باز ستانم، و
.
آبان 1387 - تبیان - blogfa.com
tebyans.blogfa.com/1387/08
‎در شماره و اسامی فرزندان امام(ع) نیز اختلاف است، گروهی آنها را پنج تن پسر و یک دختر
نوشته . لذا امامت مخصوص اولاد علی(ع) است تا روز قیامت زیرا که پس از محمد(ص)
دیگر هرگز . در حدیث آمده است که پیام‌بر موقع نماز که می‌شد، می‌فرمود: أرحنا یا بلال!
. است تا حقّ وى را باز ستانم، و نیرومند نزد من ناتوان است تا حقّ دیگرى را از او
بگیرم.
Previous


[PDF]
ترجمه فارسی - دانشگاه علم و صنعت ایران
www.iust.ac.ir/files/sca/1394/matn_tarjomeh.pdf
. حقّ او را باز گردانم، و نیرومند. در نظر من پست و ناتوان است تا حق را از او باز ستانم.
. )چند جملۀ اوّل، از رسول خدا است که علی آن را با عباراتی رساتر به امتام. رساند.( .
سبک زندگی و آموزه هایی از ائمه (ع) امام اول تا 7 پیامکی :: تاریخی .
m5736z.blog.ir/post/سبکzendegi
‎از نظر حضرت علی (ع) علمی ارزش دارد که شخصیت انسان را بسازد و رشد و تکامل بخشد
و . تو هستند که به آن باز می‌گردی و دستان تو هستند که با آنان به دشمن یورش می‌بری
. امام صادق ع فرمود: لباس هاى امام على علیه السّلام در فرهنگ آن روز بد منظره نبود و .
سپس به آسمان نگاه می‌کرد و می‌گفت: «خدایا تو می‌دانی که من آن‌ها را دستور ندادم تا به .[PDF]
(نسخه کامل). شریف رضی، مترجم محمد دشتی - کمیسیون امور زنان و خانواده
zanan.maj.ir/Portal/File/ShowFile.aspx?ID=db3de49f-7f4f-4e31-b752.
‎4 پس از فتح بره؛ دربارۀ ویژگی های اهل بیت)ع( و امام علی)ع(. 13 . 74 ویژگی
های امام علی)ع( از زبان خود. . »تا روز کامل شدن آزمایش، و تحقّق وعده ها، به او مهلت داد و
فرمود: . در نظر من پست و ناتوان است تا حق را از او باز ستانم. . ]پرسیدند: چگونه
این حدیث به نیکی رفتار کنید و از بدکاران آنها درگذرید! . ساختنش ناتوانند!
امام علی(ع)و مدیریت و رهبری از دیدگاه او
1sunvelayat.blogfa.com/
‎حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) در مناجاتهای خود با پروردگار میفرمودند:مولای من تورا نه از
. نمایید تا نسخه بعدی را زودتر برایتان مهیا سازم،من در قسمت خودمانی یک نظر سنجی
. و حق على (ع) را که از جانب پیامبر اکرم(ص) به آن تصریح شده بود، نادیده گرفتند.
. من (کوثر) وارد مى شوى که دوستانت را از آن سیراب و دشمنانت را از آن باز مى دارى.
کلاس نهج البلاغه ***** [بایگانی] - صفحه 2 - گفتگوی دینی
www.askdin.com/archive/index.php/t-47345-p-2.html
همان گونه که صنعتگر، طلا را در آتش می‌اندازد تا ناخالصی‌های آن در کوره آتش نابود شود و
طلای . امام علی علیه السلام فرمود: هر کس خود رأى شد به هلاکت رسید، و هر کس با دیگران
. در حدیث مى خوانیم: «من اتجر بغیر فقه فقد ارتطم فی الربا» (نهج البلاغه، قصار
. و بردباران کوته نظر و هوشمندان گیج و ناداند، و شعراء لال و گنگ، و ادبا ناتوانند و .
‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی - بهداشت روانی
salamatattari.blogfa.com/tag/بهداشت-روانی
‎روایتی از پیامبر عزیز اسلام آمده است که میفرماید:امت من در روز قیامت می ایند در حالی
. حضرت علی (ع) می فرماید : اگر چشم یکی از شما درد گرفت پس آیه الکرسی بخواند
. (2) تفاوت دو حدیث در گروه سوم است که آن هم به نظر مى رسد بیشتر اختلاف در .
عهده آنان نهاده شده است تا قواى فکرى و روحى انسان را از انحراف به چپ و راست باز دارند و
.
۴۷۲ حکمت از حضرت علی (ع) - سایت تخصصی حسابداران خبره ایران
saberiali.blogsky.com/1388/10/30/post-238/
‎آن حضرت بر مزبله ای می گذشت، چنین فرمود: این است آنچه بخیلان بدان بخل ورزیدند.
. به خدا سوگند، این دنیای شما در دیده من پست تر از استخوان خوکی در دست جذامی
است. . بینی و از دوراندیشی و بلندنظری دور، از این رو حق را وانهادی تو حق را
نشناختی تا . آن به دوشمان است، و آنگاه که از ما باز ستاند تکلیفش را از دوشمان
برداشته است.
قرآن با صدای خروس - قرآن کتاب راهنما
mahdisanei.blogfa.com/author/mahdisanei?p=2
‎پس قرآن در هر زمانی جدید است و برای هر قومی طراوت و تازگی دارد تا روز قیامت. . [34]
- در باب حروف مقطعه از نظر امام نگاه کنید به : چهل حدیث، ص 351 و کشف الاسرار، . در
ترجمه ی فارسی تفسیر طبری نیز آمده است: روزی حضرت علی (ع) نزد پیغمبر(ص) آمد.
. آن مرد انگلیسی به من گفت: در قرآن کریم آیه ای است که من هرگز از تکرار آن ملول و .[PDF]
ترجمه ی آقای دشتی
farhangi.um.ac.ir/portal/sites/default/files/tarjome_nahj.pdf
‎پرهیز از افراط و تفریط نسبت به امام على علیه السّ ام 2 . جمادى اآخر هنگام دادن پرچم
به دست فرزندش ترجمه خطبه 11 )در جنگ جمل سال 36 هجرى روز پنجشنبه 15 .
بپردازند تا حقّ مطلب اداء شده و ترجمه و تفسیر صحیحى تحقّق پذیرد. . نزد من عزیز
است تا حق او را باز گردانم، و نیرومند در نظر من پست و ناتوان است تا حق را از او باز
ستانم.
چرا میوه‌ها پس از بریدن قهوه ای می شوند؟ - {{ کشکول راز }}
kashkuleraz.persianblog.ir/1391/1/
‎امام علیه السلام دعوت دوست خود را پذیرفت و به همراه آن شخص ‍حرکت کرد تا به منزل او
رسید. . وی عرض نموده گفت: که به اساس تخته رمل و علم نجوم بنده همان چشمه مورد نظر
شما را در بین . آیا میدانید : سوره عادیات منسوب به حضرت علی (ع) است . آن جا که
می گوید: «عَلی اَنجَماعَةً مِنْ اَهْلِ الحَدیثِ قَدْ رَوَوْا نَحوَهُ، گروهی از اهل حدیث (از اهل سنت نیز) .
Previous



برگی از خاطرات دل - گره گم - blogfa.com
www.iraniboy.blogfa.com/author-iraniboy.aspx
‎|+| نوشته شده توسط بهرام در سه شنبه سیزدهم تیر 1391 | نظر بدهید . چون علی (ع)
متولد گردید ، چشم به روی هیچ کس باز نکرد تا آن هنگام که قنداق وی را . امام زمان (عج )
برای من به ایمیل شخصی من بفرستند تا با نام خودشان در پست « او گفت » درج
نماییم. . امروز جوانی پول من را که درکیفی بود از من دزدید من هم دراین شب عید
دوستانم را به .[PDF]
(ع) صدای عدالت انسانی, جلد چهارم, نسخه PDF
www.balagh.ir/sites/default/files/media/./Imam-Ali-Edalate-Ensanei4_2.pdf
‎اﻣﺎم ﻋﻠﯽ. ع(. ) ﺻﺪای ﻋﺪاﻟﺖ اﻧﺴﺎﻧﯽ. ج. ٤. ٧. ﺗﻮﻃﺌﻪ در دﻧﯿﺎى اﺳﻼم. ﺑﺎ ﻧﻈﺮ ﮐﻮﺗﺎﻫﻰ ﺑﻪ ﻋﻨﺎﺻﺮ ﻋﺎم ﺗﺎرﯾﺦ، و
ﺑﺮرﺳﻰ . ﻃﻠﺒﻰ ﺗﺎ آﻧﺠﺎ ﻧﯿﺮوﻣﻨﺪ ﺑﻮده ﮐﻪ ﻣﻘﺎوﻣﺖ در ﺑﺮاﺑﺮ آﻧﻬﺎ را دﺷﻮار. ﻣﻰ . ﻣﺤﺎﺻﺮه ﺧﺎﻧﻪ ﻋﺜﻤﺎن ﭼﻬﻞ روز
ﺑﻪ ﻃﻮل اﻧﺠﺎﻣﯿﺪه، ﺑﻪ . ﮐﻪ ﺻﺪﻫﺎ ﻫﺰار ﻧﻔﺮ اﻧﺴﺎن داراى ﻋﻘﻞ و ﻗﻠﺐ و ﺑﺪن ﺑﻮدﻧﺪ، ﮔﻔﺖ. «: ﻣﻦ. ﻣﻰ. ﺧﻮاﻫﻢ
ﺗﻌﺪادى از آﻧﺎن را ﺑﻪ ﻗﺘ . وى ﺣﮑﻮﻣﺖ ﺣﺠﺎز و ﻋﺮاق را ﺑﻪ ﻣﺮد ﭘﺴﺖ و ﺧﻮﻧﺨﻮارى ﭼﻮن ﺣﺠّﺎج . درﯾﺎﻓﺖ آن
ﻧﺎﺗﻮاﻧﻨﺪ.[PDF]
دانلود
www.khosroshahi.org/attachment/1442.pdf
‎ﺎم ﻋﻠﯽ. ع(. ) ﺻﺪای ﻋﺪاﻟﺖ اﻧﺴﺎﻧﯽ. ج. ٥. ٥. اﻣﺎم ﻋﻠﻰ. ﺻﺪاى ﻋﺪاﻟﺖ اﻧﺴﺎﻧﻰ. 5. ﻋﻠﻰ و ﻗﻮﻣﯿّﺖ ﻋﺮﺑﻰ . ﮐﻨﺪ،
ﻣﺤﺼﻮل ﮐﻮﺷﺶ ﺑﺴﯿﺎرى از اﻧﺴﺎﻧﻬﺎ، از آﻏﺎز ﭘﯿﺪاﯾﺶ ﺗﺎ اﻣﺮوز اﺳﺖ . و ﺣﺎﻻت و ﺗﺼﺮﻓﺎت آن ﺑﺤﺚ ﻣﻰ. ﺷﻮد .
اﮔﺮ ﺑﺎز ﻫﻢ. ﻣﻄﻠﺐ را دﻧﺒﺎل ﮐﻨﻨﺪ، ﻣﻼﺣﻈﻪ ﻣﻰ. ﮐﻨﻨﺪ ﮐﻪ اﺻﻞ در ﻋﺒﺎرت و . اى ﺷﻮر ﮔﺰﻫﺎى ﺑﯿﺎﺑﺎن، دل ﻣﻦ
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎ ﺷﻤﺎﺳﺖ و در آن ﺑﻬﺮه ﻫﺮ ﭼﯿﺰ . اﮔﺮ ﺑﺰرﮔﺘﺮﯾﻦ ﻣﻈﻬﺮ ﺗﺨﯿﻞ ﻧﯿﺮوﻣﻨﺪ ﺑﺸﺮى ﯾﻌﻨﻰ وﯾﮑﺘﻮر ﻫﻮﮔﻮ را در
ﻧﻈﺮ.
نهج البلاغه - حدیث - آخرین اخبار ایران و جهان
www.zamoune.com/article/NKTbkDV/نهج-البلاغه-حدیث
امروز ما و شما بر سر دو راهی حق و باطل قرار داریم، آن کس که به وجود آب اطمینان دارد تشنه
نمی ماند. . سپس خدای سبحان طبقات فضا را شکافت، و اطراف آن را باز کرد، و هوای به
آسمان و . (2): زبیر بن عوام پسر عمّه امام بود زیرا مادرش صفیّه، امام علی(ع) بود، و از
. خوارترین افراد نزد من عزیز است تا حق او را بازگردانم، و نیرومند در نظر من پست .
اخلاق
hakim-askari.rozblog.com/cat/39
3 سپتامبر 2015 . بدین معنا که نفس مقدس آن حضرت کاملاً مستعد دریافت همة فیض الهی و انجام وظیفة . در
حدیث دیگرى آمده: از جمله پیام هاى پروردگار به موسى(علیه السلام) این بود«یَا . و
فرمود: «ثلاث اخافهن على امتى من بعدى: الضلالة بعد المعرفة، و مضلات الفتن، . از
پى آن باز مى شود، و باز هر یک از آن درها را درهاى دیگر به دنبال مى رسد تا .[PDF]
تبیان ۸۰ نشریه ی علمی، فرهنگی - پایگاه اطلاع رسانی آوای امین
www.islamicgc.com/site/wp-content/uploads/2015/06/tebyan80.pdf
‎19 دی 1356 در دفاع از حضرت امام)ره( که طاغوت فکر می کرد مردم آن رهبر کبیر را به
. در جریان حق خود را ممزوج کرده بود در این روز جدا شد و خورشید حق از پشت ابرهای
فتنه . تبیان نویسندگان و اهل نظر را به همکاری دعوت می کند. . پر نغز حضرت علی
)ع( می توان دریافت که: . باز پیامبر )ص( می فرماید: مَن قال سبحانَکَظَلَمتُ نَفسی
وَعَمِلتُ.[DOC]
سخن پیامبر اکرم (ص ) و ائمه اطهار (ع )، پیامبران الهی
alhassanain.org/persian/?com=book&id=854&view=download.
‎و آن را (کشکول ) نامیدم ، تا با نام آن کتاب دیگرم برابری کنم . . است و این ، موردی
است که پروردگار، بندگان خویش را از آن ، باز داشته است . . امیرالمؤمنین علی (ع )
گفت : برای دلهای مؤمنان چیزی را زیانبخش تر از صدای گام های . بل ، با آن که دور
هستم ، نیرومند و امینم . . و بردباری ، هیچگاه خاطره آن روز اشک آلود را از یاد من نخواهد
برد .
۱۳۸٦/۱٢/٤ - حسن مرتضوی عرفان عملی وتصوف - پرشین بلاگ
dostyabiasheghaneh.persianblog.ir/1386/12/4/
‎29 فوریه 2008 . تفسیر ترجمه - و من خطبة له ع یصف فیها المتقین رُوِیَ أَنَّ صَاحِباً لِأَمِیرِ . اند، زیرا
همانگونه که تو درباره خویش نظر مى کنى آنها نیز نظر افکندند،و . از وصیت آن حضرت
( ع ) به حسن بن على ( علیهما السلام ) در آن هنگام که از . من گرامى است تا حقّ وى را
باز ستانم، و نیرومند نزد من ناتوان است تا حقّ دیگرى را از او بگیرم.
پایگاه اطلاع رسانی نهج البلاغه
khotbeh-amir.blogfa.com/1391/10?p=1
‎هرچند که خنداندن دیگران در اسلام به طور مطلق مذموم نیست، اما حضرت در این حدیث ما را
به این . در بند پایانی نامه شماره 31 نهج البلاغه امام علی(علیه السلام) خطاب به امام . و
از اول زمستان هر روز کمتر از یک دقیقه(بین 30 تا 40 ثانیه) از آن کم و بر روز . حق
به طور واضح در مقابل مردم آشکار و ظاهر شود، کسى نمی تواند زبان علیه حق باز کند.[DOC]
12899.doc - انسان شناسی و فرهنگ
anthropology.ir/sites/default/files/public/anthropology-files/12899.doc
‎نوروز: نقش نمادی و اجتماعی آن در فرهنگ رفتاری و هویتی / علی بلوکباشی / 13 .
زمین و آسمان ها از امروز تا ابدیت از آن ما و خویشان ما است که زندگی مان در وجود و حافظه
آنها تا ابدیت . ارزش و اعتبار آنها ازدیرباز نزد فرهنگوران چنان نیرومند بوده است که
تلاش کسانی مانند امام محمد . شاه عباس توانست دوباره کشور از دست رفته را باز
ستاند .
Previous



دانلود کتاب قرآن کریم - کتابناک
ketabnak.com/book/1048/قرآن-کریم?dlid=1048&page=all
‎امشب شب قدره ، شبی که خداوند به انسان اجازه داده که یک شبه قد بکشه، تا فرصتی
. ظلم متضاد عدل است ,و عدل به تعریف امام علی (ع) یعنی قرار دادن هر چیز سر جای
خودش. . مثلا کسی که اومده و میگه که ما حق نداریم راجع به قرآن و اسلام نظر بدیم. .
بازمی ستانم تا به آن آرامش دهم و روز بعد دوباره آن را به زندگی برمی انگیزانم و تا
مرگت که .
با کاروان امام حسین بن علی علیه السلام
amamhussein.javanblog.ir/
‎مدت امامت: از زمان شهادت پدر بزرگوارش امام حسین (ع)، در محرم سال 61 تا محرم سال 95 .
راه را باز کرده و با ملاحظه هیبت و جلالت وى از کنار حجرالاسود دور شدند تا آن حضرت به
. این بود مهمترین علل قیام امام حسین علیه السلام از نظر خودش . . هرکس از امت من چهل
حدیث را حفظ کند، بوسیله آن احادیث در روز قیامت فقیه و عالم . پست الکترونیک
بهمن ۱۳۹۲ - بنام مولا - blogfa.com
24526.blogfa.com/1392/11
ناپلئون بناپارت : عفت در زن مانند شجاعت است در مرد ، من از مرد ترسو همچنان متنفرم
. وقتی کار تمام شد ، گدا که دیگر مستی ازسرش پریده بود ؛ چشمهایش را باز کرد و
نقاشی . ابن عربی در موارد بسیاری، از حضرت علی علیه السلام با عظمت یاد می کند و
. می‌رسد که انسان‌ها براساس اعمال خود و توجیه آن به درگاه خدا ناتوانند تا بخشش ِ وی
را .
مهر ۸۸ - الله اکبر - پرشین بلاگ
margbarusa.persianblog.ir/1388/7/
‎22 ا کتبر 2009 . سرفرازی به سر نیزه فراز آمد باز/تا ببینیم شهید است که باز آمد باز/جوش . چند
وامانده، حدیث نرسیدن خواندند . امام علی (ع)، باید که الگو شود و در روز عاشورا،
لشکریان مقابل امام حسین (ع)، شمر را با . خوارترین افراد نزد من عزیز است تا حق او
را باز گردانم، و نیرومندها در نظر من پست و ناتوانند تا حق را از آنها باز ستانم.[PDF]
برای دریافت فایل کلیک کنید
up.shamsipour-ac.ir/do.php?down=85837
‎ﺍﻣﺎﻡ ﺻﺎﺩﻕ ﻋﻠﯿﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻓﺮﻣﻮﺩ: «ﺍﻥ ﺍﻟﺒﻄﻦ ﻟﯿﻄﻐﯽ ﻣﻦ ﺍﮐﻠﺔ، ﻭ ﺍﻗﺮﺏ ﻣﺎ ﯾﮑﻮﻥ ﺍﻟﻌﺒﺪ ﻣﻦ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﺫﺍ . ﺍﯾﻦ ﺣﺪﯾﺚ ﻭ
ﺭﻭﺍﯾﺖ ﺑﻌﺪ ﻫﻢ ﺍﺯ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺍﮐﺮﻡ (ﺹ) ﺭﻭﺍﯾﺖ ﺷﺪﻩ ﻭ ﻫﻢ ﺍﺯ ﺍﻣﺎﻡ ﺻﺎﺩﻕ (ﻉ) .2. ﺍﯾﻦ . ﻣﯽ ﺷﻮﺩ، ﻭ ﺑﺎﺯ ﻫﺮ ﯾﮏ ﺍﺯ ﺁﻥ
ﺩﺭﻫﺎ ﺭﺍ ﺩﺭﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻣﯽ ﺭﺳﺪ ﺗﺎ ﺑﯽ ﻧﻬﺎﯾﺖ، ﮔﻮﯾﯽ ﺩﻧﯿﺎ . ﺍﻟﺪﻧﯿﺎ ﻭ ﻃﺎﻝ ﻓﯿﻬﺎ ﺍﻣﻠﻪ ﺍﻋﻤﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻗﻠﺒﻪ ﻋﻠﯽ ﻗﺪﺭ
ﺫﻟﮏ، ﻭ ﻣﻦ ﺯﻫﺪ ﻓﯽ ﺍﻟﺪﻧﯿﺎ ﻭ ﻗﺼﺮ ﺍﻣﻠﻪ ﺍﻋﻄﺎﻩ . ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺗﻌﻘﯿﺐ ﺗﻮ ﺁﯾﺪ ﻭ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺑﺎﺯ ﺳﺘﺎﻧﺪ.
باره تن امام - مقالات
parehtaneemam.blogfa.com/category/16?p=3
که قطع نظر از آن تصویر من از خود بی خبر و ناآگاه باشم؟ . 9- عقل گرایی شهید
مطهری، سخنرانی دکتر حداد عادل در مسجد دانشگاه امام صادق (ع) (بخش . لهذا در تعریف
فلسفه گفته اند: «هو العلم باحوال اعیان الموجودات علی ما هو علیها بقدر الطاقه البشریه
». . شما کتاب های حدیث را باز کنید اولین بابی که می بینید «کتاب العقل» است.
مطالب قدیمی‌تر - وب نامه شفیعی مطهر - blogfa.com
modara.blogfa.com/8707.aspx?p=2
‎خداوند روزه را واجب کرد تا به وسیله آن اخلاص خلق را بیازماید. . الصوم جنة من النار. .
دو بخش از نامه حکیمانه حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام را به مالک اشتر خواندیم .
. که حق ناتوانان را از زورمندان، بی اضطراب و بهانه ای باز نستاند، رستگار نخواهد شد.
. آنان ناتوانند، کار هر روز را در همان روز انجام ده، زیرا هر روزی، کاری مخصوص به خود دارد.
امام حسین(ع) - عَلِیٌّ وَلِیُّ الله
alivaliyollah.persianblog.ir/tag/امام_حسین(ع)
‎خطابه او در روز عاشورا که مصائب و مشکلات سراسر وجودش را احاطه کرده و غم و اندوه از هر
سو وى . ÈÑ ÓÈ åÇ: حدیث, امام حسین(ع), الدرة الباهرة, بخشش . و حضرت‌ علیّ بن‌
الحسین‌ زین‌العابدین‌ علیه‌ السّلام‌ می‌فرماید: من‌ نزدیک‌ رفتم‌ تا . میکنم از تو در حق دو
فرزندم آن چه را که سؤال کرد ابراهیم(علیه السلام) در حق ذریت . سپس شما گروه
نیرومند![DOC]
پژوهشی دربارة امامان اهل سنت امام ابوحنیفه، امام مالک، امام شافعی، امام احمد
https://d1.islamhouse.com/data/./fa_pajohesh_dabareh_aemmeh_arbaa.doc
ابوحنیفه در جواب گفت: امیرالمؤمنین در پرداخت کفارة قسم از من تواناتر است. . روزی
به هنگام خواندن حدیثی کژدمی پایش را می گزد امام مالک درد نیش را تا پایان . کند اما
باز هم آن را قبول نکرد و نخواست که به خاطر وی با کتمان حق، از راه راست منحرف شود.
. شاگردان بنام امام احمد عبارتند از یحیی بن آدم، یزید بن هارون، علی بن المدینی، .
فقاهت و سیاست - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت
www.hawzah.net/fa/Magazine/View/4518/4534/./فقاهت-و-سیاست
‎امروز, وجود این آگاهیها برای فقیه, همانند دیگر آگاهیهای سنّتی اجتهاد لازم و ضرور می
نماید . کامل کننده و لازم اجتهاد در این روزگار نظر دوزند و با درنگ و بررسی و تفکّر
بیش تر و . تدبیرهای روش مند آن حضرت در جنگ, صلح, برپایی جامعه جدید, اصلاح
میان مردمان, جذب . امامان(ع) سیاستهای جاری جامعه را به خوبی می شناختند و در برابر, به
نیکی .
Previous



نظامی حزب توده وسقوط دولت مصدّق(1)،علی میرفطروس - تارنمای علی .
mirfetros.com/fa/?p=۲۱۰۵&paged=2
‎2 ژانویه 2015 . باید امام بیاید تا حق به جای خودش بنشیند و باطل و خیانت و نفرت در روزگار نماند.».
. ‌وی در جای دیگری از سخنان خود گفت: «فرم ظاهری حکومت، مورد نظر . در راه نزدیک
شدن به وی برداشته شده است و افزود: «من درها را همچنان باز خواهم گذاشت». . در آن آقای
خاتمی، رئیس جمهوری اصلاح‌طلب بعدی عهده‌دار پست وزارت ارشاد اسلامی .
ادبستان خدا - مقالات قرانی
quran1441.blogfa.com/cat-35.aspx
‎ادبستان خدا - مقالات قرانی - خدایا به حق زهرا(س) توفیقی به من عنایت بفرما تا . و در
حدیث دیگری از امام صادق (علیه السلام) می‌خوانیم:" کسی که یک روز و شب بر او . دعا
و استغفار را دوست مى داشتم» امام آن شب به خیمه باز می‌گردد و تمام شب را چنین می‌کند.
. عن جمیل بن دراج عن رزارة عن ابى جعفر(ع) قال: «تفسیر القرآن على سبعة احرف.
مهر ۸٧ - امام حسین علیه السلام - پرشین بلاگ
shi3e.persianblog.ir/1387/7/
‎8 ا کتبر 2008 . قال صلى الله علیه وآله وسلم : «حقُّ الله على العباد أن یعبدوه ولا یشرکوا به شیئاً، .
نبدأ ذلک بالتذکیر بما تقدَّم فی القسم الاَول من حدیث الاِمام علیٍّ علیه السلام . نعم هذا
هو المهدی فی نظر ابن تیمیة ومن والاه،من النواصب جنود بنی أمیة أمثال . وعلاقه مند
وپیروان راستین خویش بپا خیزد وحق از دست رفته را باز ستاند، یا .
مطالب جدیدتر - صحیفه سجادیه - blogfa.com
samera.blogfa.com/?p=2
‎ای خدای من کسیکه در کرده تو حق سوال و مواخذه نیست و همانا هرچه بندگان ازتو . از
بندگان مومنت که دراین روز ترا بخواند شریک ساز ای پروردگار جهانیان و باز از تو
میخواهم . تا عجایب قران و مثلها و قصه های هشدار دهنده آن _ که کوههای سخت از تحمل آن
ناتوانند _ به . امام سجاد (ع) توانست در این صحیفه ی ارزشمند با بهرهگیری از دعا،
بسیاری از .
خبرگزاری تسنیم - متن ۷۹ نامه تکان دهنده امیر مومنان علی علیه السلام به .
www.tasnimnews.com/./متن-79-نامه-تکان-دهنده-امیر-مومنان-علی-علیه-السلام-به-حکام-و-رعایا
نامه اى از آن حضرت ( ع ) پس از فتح بصره به مردم کوفه نوشته است . . على ( ع ) به
خشم در او نظر کرد ، سپس فرمود : . این نامه ، نامه کسى است که نه خود دیده بینا دارد تا
راه هدایت را به او نشان دهد ، و نه او را رهبرى است که راهش بنماید . . شام را از من مى
خواهى و من چیزى را که دیروز از تو منع مى کرده ام امروز به تو نخواهم داد . پست
الکترونیک:.[DOC]
مقدّمه‏ - عنوان وب‌سایت من
jabeyejadoo.persiangig.com/./کل%20مقالات%20اصلاح%20شده%20آماده%20جاب.doc
‎این عهدنامه ضمن تأیید مقرّرات 1907 لاهه و عهدنامه 1929 ژنو، آنها را مورد تجدید نظر قرار
داده . امروز در حوزه علمیه قم، مدرسان و مراجع بزرگ، روی کرد نوی به موضوع جهاد و صلح
دارند. . آن چه امام علی (ع) به عنوان رعایت اصول اخلاقی و کرامت های انسانی در میدان
نبرد . باز می داشت و گریبان آنها را رها نمی کرد ، تا حق را از آنها باز ستاند و باطلی را
که .
سیره اخلاقی امام حسین علیه السلام | تاظهور : اثبات حقانیت مکتب اهل .
tazohor.com/سیره-اخلاقی-امام-حسین-علیه-السلام/
‎مکتب اهل البیت (ع) . امام علی علیه السلام می فرماید: «فتاب نبیک الاطیب الاطهر
صلی الله علیه و آله . بر این باوریم که سیره اخلاقی آن امام همام هم چون سیره سیاسی و
اجتماعی و . پس بهشت را ارزانی من دار تا بوی بدنم خوش و حسب و نسب من شرافت
یابد و . پرخروش است و از نظر جنبه های روحی، قلب جوان آماده پذیرش نور حق و کانون
محبّت، .
هیئت الزهرا (س) علی آباد بابلسر - اشعار
heyatolzahra.blogfa.com/cat-3.aspx
‎پیامک جشن ازدواج حضرت زهرا(س) و امام علی (ع) · پیامک خداوند . تا فرهمند است بی
بهره ز علم و عشق و شور فاش می گوید سخن در عشق و در عرفان چرا؟ . در آن زمان که حرف
زمان و مکان نبود . باز هم قلم ناتوانم را در دست گرفتم که از تو و برای تو ای دلدار
نازنینم بنویسم . . رضا هزار و یک آمد چو اسم حق به عددکه این لطیفه من از طبع نکته
دان دارم.
در همین جا.! - مـهـدے بـیـا mahdibiya.ir
mahdibiya.ir/cat-10.aspx
‎بانک حدیث . تاریخ ارسال : ۹۲/۰۹/۰۴ , شماره پست : 1161 , بازدید: مرتبه . نکنه
زبون لال می خواهیم فقط محرم را محدود به همین دو روز تاسوعا و عاشورا کنیم ! . بحقّ آنکه
غیبها را می دانی، و بر تمامی موجودات قادر و توانائی، مرا زنده بدار تا آن هنگام که می .
مقصودم را باز در بالای سر امام رضا (ع) دیدار کردم حضرت فرمودند: وعده من و شما در حرک
مطهر .
فدک و موقوفات فاطمه(س) - بانوی دو عالم
fatemehzahra110.blogfa.com/cat-18.aspx
‎فدک دهی است در حجاز که میان آن و مدینه دو روز راه بود (نزدیک به 160 کیلومتر) و در .
پاسخ حضرت زهرا سلام الله علیها به حدیث جعلی ابوبکر (خطبه فدکیه) . ای جوانان و
ای بازوان توانمند ملت و یاران اسلام، این سهل انگاری شما در ستاندن حق من از چیست؟ .
که حضرت علی علیه السلام فقیر شده تا این که مردم گرد وی جمع نشوند و ایشان از نظر .
Previous



سیرۀ فاطمی سلام الله علیها - بحرالفضائل امیرالمؤمنین(ع)
fatemiyyat.blogfa.com/category/14
‎3- از روز شهادت بلکه از روز ولادت آن حضرت تا به امروز بهترین یاد و نام را در جوامع
انسانى از . سپس نزد عبداللّه بن خبّاب آمدند و به او گفتند: از پدرت برای ما حدیثی
بگو. . علی علیه السلام در پاسخ آنها فرمود: «من به شما هشدار می دهم که مبادا در کنار این
رود، . امّا آن نابخردان جاهل و نامردمان پست، از امام علی علیه السلام روی برتافته، به
دنیای .
مطالب قدیمی‌تر - شمیم اطاعت - blogfa.com
fam3534.blogfa.com/1391/02?p=2
امام علی بن ابی طالب (علیه السلام) در ایام خلافتش با سه جنگ درگیر بود : جنگ جمل،
. سؤال 10:آیا صحیح است که مى گویند امام بخارى همین حدیث را در بیش از چهار جاى از
. و به جاى آن عبارت کذا و کذا و یا عبارت کلمتکما واحدة آورده است، تا بدین ترتیب نظر
. لم یرد فی حق احد من الصحابة بالأسانید الجیاد اکثر مما جاء فی علی(رضی الله عنه).
iran emrooz (ایران امروز) - ایران امروز
www.iran-emrooz.net/index.php/think/print/
‎4 روز پیش . پس شرو ع کردیم به خرج کردن و صرف کردن همۀ داشته‌هایمان. . ساختار امروز نظم در
ایران نه فقط از نوع دسترسی باز نیست که به نظر می‌رسد در دسترسی . برای کار در
منازل استفاده می‌کنند، زیرا آنها از کار سخت کشاورزی ناتوانند. . و گفت:«آن‌چه را که
پسر من گفت و شما را دعوت به ماندن‌کرد، از سهم و حق خویش مطرح‌کرد.
امرداد ٩٠ - ناصر جبرائیل اوغلی naser jebraeil oghli
njebraeil.persianblog.ir/1390/5/
‎17 آگوست 2011 . [درست مشابه آن چه که در جهان امروز - دهه آخر قرن ۲۰ و دهه اول قرن ۲۱ - جریان دارد] و .
نمی‌کنم و این شیوه‌ای که شما در پیش گرفته‌اید از نظر من قابل قبول نیست. . امام
علی(ع) می‌فرماید : « لَن یفتقِر مِن الزّهد »[40] آن کس که زهد ورزد هرگز به فقر گرفتار
نمی‌شود. . شبانگاه به خانه باز می گردم تا به کار نویسندگی بپردزام.[DOC]
تقوی
www.aqeedeh.com/book_files/word/fa/kerdarhaye-qhalb-Word.docx
بنابراین اخلاص انسان را از جایگاه‌های ناپسند در روز بازپسین می رهاند، آن روز که
خداوند . نخواهد داشت (سه بار این سخن را باز گفت) سپس فرمود: «إنَّ اللهَ لایقبلُ منَ
العمل إلَّا ما کانَ . شاهد این مدعی حدیث آن سه نفری است که در پشت صخره یی گیر
افتادند، تا اینکه . رسول خدا ج فرمود: «صلاةُ الرجل فی الجماعةِ تضعفُ علی صلاته فی
بیته و فی .[DOC]
doc
www.tasavof.ir/books/download/farsi/sarraj-toosi/al-luma-fi-tasavof.doc
وقتی که از من می پرسید و خواست تا به شرح، آن چه را در باب مبانی علم تصوف درست
. باشند باز نمایم و کلامم را نیز با مبانی کتاب خدا و برهان های قاطع مستحکم سازم تا
حق قرار . چه صوفیان معدن همۀ علومند و مخزن همۀ احوال نیک و پسندیده از آغاز تا امروز.
. شیخ ابونصر گفت: به نظر من معنای کلام شبلی آن است که از ویژگی های انسان
طلبِ .
ع - 1
weblog24.link/blog/farahani6
می زنی_______ من دیروز علی را زدم ( م را حذف می کینم ) _____ زد ( بن ماضی ) .
کیک خوشمزه ای که امروز دستور تهیه آن را می خوانید، در برخی کشورها پرطرفدار است.
. منبع : نکات آموزشی و پرورشی -سخنانی زیبا از امام علی (ع) در نهج البلاغه . است
تا حق او را باز گردانم و نیرومند در نظر من پست و ناتوان است تا حق را از او باز ستانم.»
.[PDF]
اﻣﺎم ﻋﻠﻰ - صندوق بیان
bayanbox.ir/view/7103505022965239229/علی-علیه-السلام-و-قوم-عرب.pdf
ﺎم ﻋﻠﯽ. ع(. ) ﺻﺪای ﻋﺪاﻟﺖ اﻧﺴﺎﻧﯽ. ج. ٥. ٥. اﻣﺎم ﻋﻠﻰ. ﺻﺪاى ﻋﺪاﻟﺖ اﻧﺴﺎﻧﻰ. 5. ﻋﻠﻰ و ﻗﻮﻣﯿّﺖ ﻋﺮﺑﻰ . ﺑﻪ
ﻃﻮرى ﮐﻪ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻣﺮﺣﻠﻪ. اى از ﻣﺮاﺣﻞ ﮐﻤﺎل ﺑﺮﺳﺪ، ﺗﻮﻗّﻒ ﻧﻤﻰ. ﮐﻨﺪ و ﺑﺎز. ﻧﻤﻰ. اﯾﺴﺘﺪ و ﺑﺎ ﻫﻤﺎن وﺣﺪت ﻣﻰ . ﻣﻦ
از اﻣﺮوز دﯾﮕﺮ ﺑﺮاى ﺗﻮ ﻧﺎن ﺗﻬﯿﻪ . ﺑﯿﻨﻢ ﻋﺮﯾﺎن، ﮔﺮﺳﻨﻪ و ﻧﺎﺗﻮاﻧﻢ . اﮔﺮ ﺑﺰرﮔﺘﺮﯾﻦ ﻣﻈﻬﺮ ﺗﺨﯿﻞ ﻧﯿﺮوﻣﻨﺪ ﺑﺸﺮى
ﯾﻌﻨﻰ وﯾﮑﺘﻮر ﻫﻮﮔﻮ را در ﻧﻈﺮ . زﻣﺎن و ﻣﮑﺎﻧﻰ ﻣﺤﮑﻮم اﺳﺖ و ﻃﺮﻓﺪاران آن ﭘﺴﺖ ﻫﺴﺘﻨﺪ و ﺗﺎ زﻣﺎﻧﻰ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻧﺎم.
انجمن راسخون - تاپیک جامع نهج البلاغه
rasekhoon.net/forum/thread/641249/page27
‎حضرت على(علیه السلام) مى فرمایند: «خالِطُوا النّاسَ مُخالَطَةً إِنْ مُتُّمْ مَعَها بَکَوْا . تعداد
پست ها : 5605 . مى گوید من‌ 100 هزار دینار مقروض‌ هستم‌ و از بیت‌ المال‌ به‌ من‌ چیزى بده‌
تا . و تا پایان شب‌ نیز کسى حق‌ ممانعت‌ از او را نداشت‌ و هیچ‌ کس‌ نمى توانست‌ جاى او
. هر یک از نعمت هایى را که امروز دارید، در نظر بگیرید و آن گاه روزى را .
فضیلت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بر انبیاء - سلام بربیناباج*همشهری .
salar1856.blogfa.com/1390/06/4
چهل حدیث فاطمی( علیها السلام بسم الله الرحمن الرحیم . فرمودند که : در روز جمعه
ساعتی است که هر خواسته خیر و نیکویی در آن ساعت به . حضرت فرمود: آدم (ع) از
خداوند چنین خواست: «به حق محمد، علی، فاطمه، حسن و حسین توبه مرا قبول . نزد من
گرامى است تا حقّ وى را باز ستانم، و نیرومند نزد من ناتوان است تا حقّ دیگرى را از او
بگیرم.»
Previous



شهید ظهر تشهد - مقالات
cheraqerah.blogfa.com/category/1
‎16 سپتامبر 2013 . اصلا بگذارید روزی را به یادتان آورم که بسوی علی (ع)شتافتیم تا . هر روز عاشورا
است . . با این که از نظر مادی از زمان آن حضرت فاصله بسیار گرفته ایم، باید متوجه .
امام حسین(ع) بایستد و خطاب به جامعه بگوید: "آیا نمی بینید که به حق عمل نمی .
حدیث دیگر: «انا حرب لمن حاربکم و سلم لمن سالمکم؛ من با کسی که با .
دکتر قاسم کاکایی » نتایج جست‌وجوی » اسلام نو ظهور
kakaie.com/search/اسلام+نو+ظهور/feed/rss2/
‎و امّا معنای کلام حضرت عبارت از این است که خداوندا من ترا به تمام معانی که والیان امرت
با . و قهراً چیزیکه پایه و حقیقتی ندارد آقایان نیز به آنها نظر ندارند ، آنها نظر به
بالا دارند . حتّی آقازاده های آنان ( سیّدهای امروز ) اینها هم باز نسبت به ما کلمه تامّه
هستند. . نگاهشان به هم باید نگاه انسانی باشد چنانکه علی (ع) در نهج البلاغه خطاب
به مالک .
ساعت فلش برای وبلاگ و سایت - بــی قــرار وصـــال - blogfa.com
bigarar14.blogfa.com/author-bigarar14.aspx?p=6
من همانم که باد ها را می فرستم تا ابر ها را در آسمان پهن کنند و ابر ها را پاره پاره به هم
فشرده می کنم . حضرت علی (ع) به مناسبت عید فطر خطبه ای قرائت کرده و در آن ، این
روز را به قیامت . به حق این روز ، که آن را برای مسلمانان عید و برای محمد صلی الله و
علیه و اله ذخیره و . این پست در سایت " اسک دین " به آدرس ذیل لینک و باز نشر شده
است:.
ریشه ضرب المثل های پارسی [آرشیو] - P30World Forums - انجمن های .
forum.p30world.com/archive/index.php/t-59003.html
‎28 جولای 2006 . لا لحب علی (ع) بل لبغض معاویة ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود . بر
لب دریا جای وسیعی ساخت که هشت ماه راه فاصلۀ مکانی آن از نظر طول و عرض . امروز بر
اثر دعوت و مهمانی تو فقط نیم قورت نصیب من شده هنوز دو قورت و نیمش . گیرد و
مردان نیرومند و شجاع هر چه بیشتر ممکن باشد با زنان بیامیزند تا از .
علم اخلاق اسلامی ج2 بخش اول - پژوهشکده امر به معروف - فرهنگسرای معروف
fmaroof.ir/wiki/index.php/علم_اخلاق_اسلامی_ج2_بخش_اول
‎21 آگوست 2016 . امام صادق علیه السلام فرمود: «ان البطن لیطغی من اکلة، و اقرب ما یکون العبد من الله اذا
. ما را آسوده کن (اذان بگوی)» تا به حالتی که دوست می داشت باز گردد. . این حدیث و
روایت بعد هم از پیامبر اکرم (ص) روایت شده و هم از امام صادق (ع) . . من روز و شب آنان را
از سه راه به کار می دارم: به دست آوردن مال به غیر حق، و خرج کردن آن در .[PDF]
اﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎن ﯽ ﺑﺎز ﺷﻨﺎﺳ دوم ﺟﻠﺪ - ketab farsi
www.ketabfarsi.org/ketabkhaneh/ketabkhani_6/ketab6891/ketab6891.pdf
‎ﺗﺎﺭﯾﺦ ﮐﺎﻣﻞ ﺧﻼﻓﺖ ﻋﺒﺎﺳﯽ ﻭ ﺳﺮﺯﻣﯿﻨﻬﺎﯼ ﺧﺮﺍﺳﺎﻥ ﺩﺭ ﺳﺪﻩ ﺩﻭﻡ ﺗﺎ ﭘﻨﺠﻢ . ﻧﺎﻣﻬﺎی ﺑﻌﻀﯽ از رﺟﺎل ﺧﺮاﺳﺎﻧﯽ ﻛﻪ در
اﺷﺎﻋﻪ ﺣﺪﻳﺚ و ﻓﻘﻪ اﺳﻼﻣﯽ ﻣﺸﻬﻮر ﺑﻮدﻧﺪ. 130 . ﱪ اﻣﺎم ﺣﺴﲔ ﺑﻦ ﻋﻠﯽ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺘﻮﻛﻞ . ﺑﺼﻮﺭﺕ ﻣﻠﻤﻮﺱ ﻭ ﺯﻧﺪﻩ
ﺩﺭ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﻣﻠﺘﻬﺎ ﺟﺎﯼ ﺍﺳﺘﻮﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺩﺭ . ﺣﻮﺯﻩ ﻫﺎﯼ ﺯﺭﺍﻋﺘﯽ ﺧﺮﺍﺳﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﻈﺮ ﺑﻪ ﻣﻮﺟﻮﺩﯾﺖ ﺭﻭﺩ ﻫﺎ ﻭ ﻣﯿﻼﻥ
ﺁﻥ ﻣﯿﺘﻮﺍﻥ ﭼﻨﯿﻦ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﮐﺮﺩ . ﺑﻮﺩ ﻭ ﺁﳖﺎ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﺴﺘﻨﺪﺩﺭ ﺧﻮﺍﺭﺯﻡ ﻭ ﮐﺎﺑﻞ ﺣﻖ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﻟﻘﺐ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﺭﺍ ﻧﯿﺰ ﺩﺍﺷﺘﻨﺪ.[PDF]
دانلود نشریه - پایگاه رسمی اطلاع رسانی و نشر آثار دکتر حسن قنبری
www.drghanbari.org/ducument/cd_din160.pdf
‎()ع()استادیار دانشگاه امام حسین . اثری از هانس کونگ/ حسن قنبری/46باورهای من * .
االهی دان مسیحی دانست تا یک فیلسوف دین و مهم ترین دغدغۀ وی را نیز می باید . و حق
وق برابر مردان و زن ان را نباید از. نظر . این ادیان آمده است هم اکتفا شود، باز هم
بسیاری از این احکام با . مفهوم سوم مورد نظر پست مدرنیسم واحد است2بنیاد نهایی
آنها.
کتابخانه آنلاین:: -توبه
infoketab.ir/index.php/reading%20book/449/توبه
لکن وجود مبارک حضرت حق از باب رحمت به انسان، بابی را برای معصیت کاران جهت .
تعطیل شد و تا امروز که این جملات را می نویسم در آرزوی دیدن افرادی نظیر آن افرادم ،
ولی . یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا هَلْ أَدُلُّکُمْ عَلَی تِجَارَه تُنجِیکُم مِنْ عَذَاب أَلِیم تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ
وَرَسُولِهِ . 1 / 330 ، فصل حدیث عن الإمام الرضا ع ; بحار الأنوار : 75 / 356 ، باب 26 ،
حدیث 11 .[PDF]
PDF 2003 kb - سیستم نشریات دانشگاه اصفهان
uijs.ui.ac.ir/rpll/browse.php?a_id=750&slc_lang=fa&sid=1.1
‎ﭘﺴﺖ ﺍﻟﻜﺘﺮﻭﻧﻴﻜﻲ . از ص ﺗﺎ ص. ) ﻣﯿﺮﺑﺎﻗﺮی ﻓﺮد، ﺳﯿﺪ ﻋﻠﯽ اﺻﻐﺮ، ﺷﺎﯾﺎن، اﻟﻬﺎم . (. 1391. «). ﺳﯿﺮ ﻋﺮﻓﺎﻧﯽ
ﻗﺮب در ﻣﺘﻮن ﻋﺮﻓﺎﻧﯽ . در ﻧﻈﺮ ﻧﻈﺎﻣﯽ، وﺟﻮد آدﻣﯽ از دو ﻋﻨﺼﺮ زﻣﯿﻨﯽ و ﺧـﺎﮐﯽ و آﺳـﻤﺎﻧﯽ و ﻋﻠـﻮی، .
ﺣﻼّج ﺑﺎ اﺳﺘﻨﺎد ﺑﻪ ﺣﺪﯾﺚ ﻧﺒﻮی إنﱠ اﷲ ﺧَﻠَـﻖَ آد م ﻋ ﻠَـﯽ ﺻـﻮر ﺗ ﻪ . ﭘﺪﯾـﺪ آﻣـﺪه اﺳـﺖ و ﻫﻤﭽﻨـﯿﻦ آن ﺣﻀـﺮت
. وی در ﺟﺎﯾﯽ دﯾﮕﺮ اﯾﻦ ﺗﺼﺮّف اﻧﺴﺎن ﮐﺎﻣﻞ ﭘﺲ از ﻣﺮگ را در ﺧﻄﺎب ﺑﻪ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ اﮐﺮم. (. ص. ) ﭼﻨﯿﻦ ﺑﺎز ﻣﯽ.
بهمن ٩٢ - ادبی-فرهنگی-مذهبی - پرشین بلاگ
ferdosesokhan.persianblog.ir/1392/11/
‎17 فوریه 2014 . البته این توسل ممکن است به اولیای حق و امام‌زاده‌‌ها نمود پیدا کند: . موضوع: شرح
زندگی و جنگ‌های پیامبر(ص) و علی (ع) تا شهادت علی (ع) در محراب مسجد کوفه. . خواص
آب و درمان حضرت ایوب با چشمه‌ی آب سرد که در قرآن مجید به آن اشاره شده است، از نظر .
29- من جلوه ی شباب ندیدم به عمر خویش از دیگران حدیث جوانی شنیده ام.
Previous


[PDF]
Mabani nazay eslam(minaye marefat)4.pdf - مرکز معارف اسلامی و .
https://maaref.iut.ac.ir/./Mabani%20nazay%20eslam(minaye%20marefat)4.pdf
‎ﭘﺴﺖ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ . ﻧﺰول آﯾﺎت ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ را ﻣﺮﺣﻠﻪ ای از ﺗﺮدﯾﺪ در روﻧﺪ ﺗﮑـﺎﻣﻠﯽ اﺻـﻞ ﯾﮑﺘﺎﭘﺮﺳـﺘﯽ .
ﭘﯿﻐﻤﺒﺮش را ﻣﻮﻓﻖ ﺑـﻪ رد آﻧﻬـﺎ ﻣـﯽ ﻓﺮﻣـﻮد و ﯾـﺎ آﯾـﻪ ای ﻧـﺎزل ﻣـﯽ ﮐـﺮد ﺗـﺎ آن را رد ﮐﻨـﺪ . ﻋﻠﯿ. ﻢ ﺣﮑﯿﻢ . (. ﺣﺞ
. 52: ). -4. ﺳﻮره ﺗﻮﺣﯿﺪ. (. 112 .) -5. ﺣﺪﯾﺚ ﻣﻨﻘﻄﻊ ﺣﺪﯾﺜﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ از وﺳﻂ . ﻋﺎﻟﻢ اﻟﻐﯿﺐ ﻓﻼﯾﻈﻬﺮ
ﻋﻠﯽ ﻏﯿﺒﻪ اُﺣﺪاً، اﻟّﺎ ﻣﻦ ارﺗﻀﯽ ﻣﻦ رﺳﻮل ﻓﺎﻧّﻪ ﯾﺴﻠﮏ ﻣﻦ ﺑﯿﻦ ﯾﺪﯾﻪ و ﻣـﻦ . ﻗﻮی و ﻧﯿﺮوﻣﻨﺪ. ی . ﻫﺎ ﺑـﺎ
ﺣـﻀﺮت ﺣـﻖ.
goliturbyebar - Imam Mahdi will come from, or universe
goliturbyebar.persianblog.ir/pages/1/
‎13 آوریل 2014 . comment . اما نکته‌ای دیگر نیز در این دو حدیث نبوی و احادیث مشابه دریافت می‌شود
و آن . آنکه مصاحب حق تعالى است و بقول فصیح لبید بن ربیعه صحابى: و المرء .
پس از مراجعت از سفر، امیرالمؤ منین على (ع) به آن حضرت عرض کرد: نامى را . در آن از
تمام گناهان و زشتکاری ها باز دار ، از ابتدا تا انتهای این روز را برای .
فرهنگ در اینترنت دلپیکس
farhang3000.delpix.ir/
هیچکس تا امروز نمی داند که این اسلام ناب چیست برای اینکه اسلام ناب مدعیان . ب -
دمکراسی حد میانه: حکومت قانون است که در آن حق از آن اکثریت است؛ اما اقلیت . به
نظر من عقل، خود آدم است، مخلوق اول، صادر اول است و بسیط الحقیقه. آن . باز هم فهم این
نفهمی کار عقل است. . ابن تیمیه در باره حضرت علی (رضی الله عنه) و جنگهایش می
گوید :.[PDF]
دانلود رایگان کتاب
ketabesabz.com/dl/16725
‎شرح چهل حدیث از حضرت مهدی )عج( . خود واگذار؛ زیرا خدا راه گشایشی به روی تو باز
خواهد کرد . ی عملی و مکارم اخالق حضرت علی)ع( نیز به تمام ابعاد آدمی نظر داشت. . و
بیعت نکردم تا آن گاه که دیدم بازگشتگان از اسالم بازگردیده، به نابودی دین محمد)ص(
. روزی که خدا جان پیامبر خویش را تحویل گرفت تا امروز، همواره حق مسلّم من از من
سلب.
فرهنگ در اینترنتبلوگل
farhang3000.bloogle.ir/
در جریان مذاکرات و رای گیری در کنگره، بارها جناح کنگره یک حزب خلاف نظر جناح .
نه نجوم است و نه رمل است و نه خواب/ وحی حق والله اعلم بالصواب (مثنوی، دفتر چهارم،
بیت ۱۸۵۱). . تا آنجا که ممکن است شخصی که امروز کاری روشن فکرانه انجام داده فردا
در . در این مفهوم عورت معادل کلام حضرت علی (ع) است که می‌فرماید: «ان المراة ریحانه و .
نکات آموزشی و پرورشی | وبلاگ 24 - مرجع وبلاگ فارسی
weblog24.xyz/weblog/farahani6
پست های وبلاگ نکات آموزشی و پرورشی در این صفحه نمایش داده شده است و شما . آن
دانشمند تخم مرغی نشان داد که یعنی من نان و تخم مرغ می‌خورم. . امام علی (ع) در یکی از
خطبه های نهج البلاغه می فر ماید : . (ض) ضعیف و ناتوانم من به در گاهت ندا کردم .
است تا حق او را باز گردانم و نیرومند در نظر من پست و ناتوان است تا حق را از او باز
ستانم.
بشارت ها | وبلاگ 24 - مرجع وبلاگ فارسی
weblog24.xyz/weblog/besharatha
پست های وبلاگ بشارت ها در این صفحه نمایش داده شده است و شما میتواند با کلیک بر
روی عنوان هر . حضرت علی علیه السلام فرمود: خداوند سبحان اقوات (خورد و خوراک)
نیازمندان را در اموال . نادان امیرالمومنین(ع) حدیث روز اثبات نادانىِ خبرگزاری حوزه
. رئیس جمهور آن کشور گفت: من هفت سال زندان بوده ام و حق دارم رئیس جمهور کشورم
باشم.
ویژه نامه نوروز 1391 | Pedram AKBARI پدرام اکبری - Academia.edu
www.academia.edu/1492531/ویژه_نامه_نوروز_1391
به باور یوروک ها نوروز روز تولد حضرت علی و نیز روز ازدواج وی با حضرت فاطمه اس
ت . . نوروزیه مجموعه ای از اشعار و اوراد در وصف بهار و حضرت علی (ع) است . .
شاه عباس توانست دوباره کشور از دست رفته را باز ستاند . . در صورتی که تا
پیش از آن حقش ان ضایع ش ده و جاه و منزلت ایش ان پست و بی اهمیت بوده
است .
تاویل و تفسیر درست شیعه از آیه (یَا أَیُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنْزِلَ إِلَیْکَ مِنْ .
shia2014.persianblog.ir/1392/7/
‎16 ا کتبر 2013 . عبد اللَّه بن عباس حدیث معراج را از پیامبر نقل مى کند تا آنجا که خداوند فرمود: . و آیا
کسی اگر بگوید که رسول خدا (ص) از ابلاغ ولایت امیر المؤمنین(ع) که . یافتند، در
حالی که از نظر مواد غذایی دست خالی بودند، علی علیه السلام به . روز سوم باز حضرت
فاطمه سلام الله علیها برخاست یک من دیگر را دستاس کرده، نان پخت .
دانلود
download.ghaemiyeh.com/./10589-f-13930126-alkhesal-tarjomeh%20jafari-j2.htm
‎9- عبد الله بن احمد طائی از پدرش از امام رضا (ع) و او از پدرانش از علی (ع) نقل می‌کند که
پیامبر خدا (ص) فرمود: بر شما باد کشمش که آن صفرا را باز می‌کند و بلغم را . 26-
معلّی بن خنیس می‌گوید: به امام صادق (ع) گفتم: حق مؤمن بر مؤمن چیست؟ . با من
مشورت می‌کرد و مطابق با نظر من کار می‌کرد و در مشکلات با من مناظره می‌کرد و مطابق با
رأی من .
Previous

  • ۹۵/۰۶/۲۳
  • ۲۷۶ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی