مجله پروانه

بیماری های پوستی که با لیزر درمان می شوند

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۰۸ ق.ظ

 

درمان بیماری پوستی با لیزر

آکنه، جای جوش، خال، لک، کک و مک و خیلی از بیماری های پوستی دیگر را می توان با لیزر درمان کرد. کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟

 

درمان بیماری های پوستی با لیزر

کشف پدیده ای به نام لیزر توانست در امر سلامتی، رفع یک سری عارضه ها و بیماری های پوستی و البته در دنیای زیبایی، انقلابی به پا کند و با رشد تکنولوژی و دانش روز، این پدیده هم دستخوش سیر تکاملی شد. امروزه لیزرهای متعددی در امر زیبایی و سلامتی به کار گرفته می شوند تا به بیماران در رسیدن به خواسته های شان کمک کنند؛ اما آیا لیزر می تواند عارضه های پوستی را صددرصد رفع کند؟ استفاده از لیزر چه زمانی موثر است و کدام عارضه های پوستی به کمک آن اصلاح می شوند؟

لیزر و بیماری های پوستی

از لیزر برای مسائل متعددی استفاده می شود که در دسته بندی کلی می توان به درمان بیماری های پوستی و روش های زیبایی اشاره کرد. در اینجا به نقش لیزر درمانی در کنترل و بهبود بیماری ها و عارضه های پوستی اشاره می کنیم.

١. پسوریازیس
یکی از شایع ترین بیماری های پوستی در ایران پسوریازیس است که باید اشاره کنیم در حال حاضر هیچ درمان صددرصدی برای بهبود کامل آن وجود ندارد. در مرحله آخر این بیماری درصورتی که پزشک نتواند از روش های درمانی دارویی پاسخ مناسبی بگیرد، از لیزرها برای بهبود علایم بیماری استفاده می کند که همراهی آن با کنترل استرس یکی از بهترین راه های جلوگیری از شدت و گسترش پسوریازیس است.

 

درمان بیماری پوستی با لیزر

درمان برخی عارضه های پوستی با لیزر پوست

٢. خال های عروقی
این عارضه را گاه در صورت بچه های کوچک می بینیم و لیزر می تواند آنها را برطرف کند. ماه گرفتگی ها هم در همین رده هستند که وقتی بچه ها به سن خاصی برسند، پزشک می تواند با کمک لیزر از پیشرفت و بزرگ شدن ضایعات جلوگیری کند.
٣. لک حاملگی
این عارضه که هم در زمره بیماری ها و هم در زمره عارضه های ضدزیبایی شناخته می شود و به آن ملاسما هم می گویند، ازجمله عارضه های پوستی است که لیزر برای بهبود آن نقش دارد. این لک وابسته به هورمون است و همزمان با درمان های دارویی می توان از لیزردرمانی هم استفاده کرد که به کم رنگ شدن لک ها کمک می کند. البته باید گفت از آنجا که بروز آنها هورمونی است، درمان کاملی ندارند و تنها می توان لک ها را کم رنگ کرد. ضمن آنکه برگشت مجدد هم دارد که البته زمان دارد و گاهی ممکن است پس از دو یا حتی ١٠ سال برگردد. برای درمان دارویی همزمان بیمار باید آزمایش های هورمونی هم بدهد.
٤. جای جوش بلوغ
این مشکل که به آن آکنه اسکار هم گفته می شود، جای جوش های بلوغ در جوان هاست که به شکل عارضه های پوستی باقی می ماند. این اسکار به شکل جای آبله مرغان یا فرورفتگی هایی بر سطح پوست خودنمایی می کند و با لیزرهای جدید می توان آن را تا ٨٠ درصد رفع و درمان کرد؛ البته اگر فرد هنوز هم دچار آکنه است، باید همزمان برای درمان آکنه فعالش، درمان دارویی شود.
٥. التهابات پوستی
یکی از لیزرهای موجود برای درمان بیماری ها، لیزر کم توان است که برعکس اسمش، اتفاقاً قدرت بالایی در روش های درمانی دارد و برای مثال، در بهبود التهابات مفصلی از آن استفاده می شود. از این لیزر می توان برای درمان بعضی التهابات پوستی نیز استفاده کرد. برای مثال، در افرادی که سال ها پیش از ژل پاژ استفاده کرده اند و این ژل عوارضی بلندمدت در آنها ایجاد ایجاد کرده است، وقتی این ژل را از بدن شان تخلیه می کنیم، برای کاهش التهابات آن از این لیزر استفاده می شود. حتی پس از انجام لیزر لیپولیز هم برای کم کردن التهابات و کبودی های پوست بیمار از این لیزر استفاده می کنیم.
٦. کک و مک
عارضه کک و مک از بیماری های ژنتیک پوستی است که درمان قطعی ندارد؛ اما با لیزر می توانیم به کم و کم رنگ کردن این ضایعات کمک کنیم. این عارضه بیشتر در افرادی با پوست خیلی سفید وجود دارد و به عبارتی، عارضه افرادی با زمینه پوست اروپایی است؛ کما اینکه کک و مک در نژادهای اروپایی بسیار شایع است.

 

درمان بیماری پوستی با لیزر

درمان برخی عارضه های پوستی با لیزر پوست

٧. برص
برص یا ویتیلیگو هم از عارضه هایی است که یکی از روش های کنترل آن، استفاده از لیزر است. در واقع، این طور نیست که فقط با کمک لیزر بتوان کاری برای بهبود این بیماری کرد و باید درمان های متنوع، بسته به نوع و شدت بیماری در کنار هم دنبال شوند.
٨. جای سوختگی و زخم
برای بهبود آثار سوختگی، بریدگی ها، جراحی، زخم و… نیز می توان از لیزر استفاده کرد. لیزرهای جدید به کمک درمان های دارویی در بهبود این اسکارها نقش قابل قبولی دارند. البته باید عنوان کنیم که پوست آسیب دیده با هیچ لیزری به حالت اولیه اش برنمی گردد و تنها باید بهبود درصدی را در نظر گرفت. برای مثال، اگر عمق سوختگی پوست فردی را ٢٠ فرض کنیم، پس از چند جلسه لیزر (و نه تنها یک جلسه) می توانیم شدت و عمق این ضایعه را مثلاً به ٥ برسانیم که این مسأله باز هم خیلی خوب است؛ چون هم از نظر زیبایی و هم از نظر کشیدگی هایی که روی بعضی مفاصل ایجاد می کند، مؤثر است.

لیزر و زیبایی

یکی از مصارف لیزر، تأثیر آن بر افزایش زیبایی پوست و انجام کارهایی است که به زیبایی و جوان سازی پوست کمک می کنند. عمده استفاده های لیزر در زمینه زیبایی عبارتند از:
١. پاکسازی تتو
مهم ترین و بیشترین مراجعان برای استفاده از لیزر در زمینه زیبایی را در حال حاضر افرادی تشکیل می دهند که می خواهند تتو (خالکوبی) را از سطح پوست شان پاک کنند. در خانم ها بیشتر این کار در قسمت ابرو و خط لب است و در آقایان هم به شکل خالکوبی در سطح بدن. قبلاً این پاک سازی با اسید انجام می شد که احتمال ایجاد گوشت اضافه داشت؛ اما با لیزرهای متنوع و جدید در جلسات مختلف و در فاصله معمول بین ٤ تا ٦٦ هفته می توان این ضایعات را کم رنگ کرد. البته در ابتدای درمان شاهد زخم های سطحی هستیم که بعد از مدتی این زخم ها تبدیل به ترمیم های پوستی می شود. متأسفانه چون در ایران عمق تتو مشخص نیست و عمدتاً از سوی افراد غیرمتخصص انجام می شود، ممکن است تعداد جلسات پاکسازی طول بکشد.
٢. جوان سازی
از آنجا که روند کولاژن سازی پس از ٣٠ سالگی متوقف می شود، می توان با استفاده از لیزر، روند ساخت و ساز کولاژن را تحریک کرد. با تابش و نفوذ اشعه لیزر در عمقی از پوست که کولاژن سازی در آنجا صورت می گیرد، می توان زخمی ایجاد کرد که ترمیم این زخم همراه با کولاژن سازی می شود. ادامه این روند و افزایش کولاژن باعث سفت شدن و استحکام پوست در سنین بالاتر می شود.

 

درمان بیماری پوستی با لیزر

درمان برخی عارضه های پوستی با لیزر پوست

٣. لیپولیز
یکی از کاربردهای جدید و پرطرفدار لیزر در امر لاغری است. به این روش لیپولیز می گوییم که در زمینه کاهش وزن و لاغری های موضعی انجام می گیرد. البته باید توجه داشت این روش هیچ کمکی به کاهش وزن آن چنانی نمی کند و نباید آن را به عنوان راهی سریع و آسان برای کاهش وزن در نظر گرفت. انجام آن زیر نظر متخصص و تنها در بعضی قسمت های بدن و به شکل محدود تأثیرگذار است. حتماً هم برای جلوگیری از عوارض بعدی مانند ایجاد گوشت اضافه باید زیر نظر متخصص باتجربه انجام شود.
٤. رفع موهای زائد
یکی از مشکلات خانم ها وجود موهای زائد و عارضه پرمویی است که عمدتاً در چانه اتفاق می افتد. با کمک لیزر می توان ٨٠ درصد این موها را حذف کرد و البته توصیه می کنیم که همیشه ٢٠٠ درصد موهای باقی مانده را بگذاریم بماند؛ زیرا خود عاملی برای تحریک پوست در ترمیم، ساخت و سازهای روتین کولاژن و رنگدانه است.

پنج نکته که درباره لیزر حتماً باید بدانید

١. آیا لیزردرمانی قطعی و همیشگی است؟
مسأله مهم این است که باید لیزر را به عنوان روشی مکمل و همراه با سایر روش های درمانی در نظر گرفت. در همه مواردی که با لیزر انجام می شود، هدف بهبودبخشی تا حد امکان است. قطعاً یک سری عارضه های پوستی درمان صددرصد و قطعی ندارند؛ اما وجود لیزر کمک می کند تا علایم و عوارض آنها کم رنگ شود یا گسترش پیدا نکند. جنس و نوع پوست فرد هم در تأثیرگذاری بیشتر لیزر نقش دارد. البته گاهی عوارض برمی گردند و این طور نیست که با لیزر بتوان عارضه ای را به شکل همیشگی رفع کرد.
٢. قبل و بعد لیزر چه توصیه هایی وجود دارد؟
بسته به نوع لیزر و هدفی که از آن استفاده می شود، توصیه ها متفاوت است؛ اما قاعدتاً یک سری توصیه های کلی وجود دارد. برای مثال، این که قبل از انجام لیزر نباید پوست را برنزه کرد؛ زیرا خشکی پوست، کار ترمیم را مختل می کند یا مصرف بعضی داروها مانند راکوتان باید قطع شود. عدم استعمال دخانیات و یک سری اقدامات اولیه وجود دارد و بعد از لیزر هم همین موارد وجود دارند. ضمن آنکه بسته به نوع لیزر توصیه می کنیم پس از لیزر کردن، مدت مشخصی شست وشو انجام نشود تا التهابات آن تسکین پیدا کنند.

 

درمان بیماری پوستی با لیزر

درمان برخی عارضه های پوستی با لیزر پوست

٣. آیا استفاده از لیزر با بیماری ها تداخل دارد؟
نمی توان گفت که بیماری های زمینه ای می توانند تأثیر لیزر را کم کنند یا از بین ببرند؛ اما در بعضی موارد انجام لیزر ممنوع است و پزشک با دانستن بعضی موارد و وجود بیماری ها این کار را انجام نمی دهد. برای مثال دیابت، یا روماتوئید آرتریت ازجمله عارضه هایی هستند که در افراد مبتلا به آنها لیزر صورت نمی گیرد. قطعاً فرد هنگامی که برای انجام لیزر مراجعه می کند، شرح حالی از خودش ارائه می کند که پزشک متأثر از آنها تصمیم به انجام لیزر می گیرد.
٤. آیا روش مشابه لیزر وجود دارد؟
متأسفانه گاهی روش های دیگر با لیزر اشتباه گرفته می شوند. این روش های نوری اگرچه مانند لیزر تابانده می شوند؛ اما لیزر نیستند. عوارضی هم ندارند و نباید نگران بود؛ اما قطعاً لیزر ویژگی هایی دارد که در آن موارد وجود ندارد. این ویژگی های متمایز است که اثربخشی لیزر را بیشتر می کند. برای همین بهتر است با علم و آگاهی بیشتری سراغ مؤسسات و متخصصانی بروید که نتیجه بخشی و عدم بروز مشکل در کارشان قطعیت دارد.
٥. چند جلسه لیزر برای رفع مشکلات پوستی لازم است؟
قاعدتاً این مسأله به نوع و شدت عارضه مورد نظر بستگی دارد. بافت، جنس، رنگدانه ها و… در هر پوست نقش تعیین کننده ای در پاسخ دهی فرد به انجام لیزر دارند. برای هر عارضه ای بسته به نوع آن و تشخیص پزشک در کنار قدرت بدنی فرد در ترمیم، عواملی هستند که تعداد جلسات بهبودبخشی را مشخص می کنند. نمی توان عنوان کرد چند جلسه قطعی برای درمان یک عارضه وجود دارد؛ اما گاهی بعضی عارضه ها هستند که برای شان حداقل جلسات مشخص می شود تا نشانه های اولیه بهبودی ظاهر شوند.

کدام بیماری های پوستی را می توان با لیزر درمان کرد؟

نوشته بیماری های پوستی که با لیزر درمان می شوند اولین بار در تاپ ناز پدیدار شد.


لینک منبع این نوشته :
http://www.topnaz.com/%d8%a8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%85%db%8c-%d8%b4%d9%88%d9%86/
Did you mean: بیماری های پوستی که با لیزر درمان میشوند

کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟ - عصر ایران
www.asriran.com/./کدام-بیماری-های-پوستی-با-لیزر-درمان-می-شوند
‎عارضه کک و مک از بیماری‌های ژنتیک پوستی است که درمان قطعی ندارد؛ اما با لیزر
می‌توانیم به کم و کم‌رنگ کردن این ضایعات کمک کنیم. این عارضه بیشتر در افرادی
با .
بیماری های پوستی که با لیزر درمان می شوند - تاپ ناز
www.topnaz.com/بیماری-های-پوستی-که-با-لیزر-درمان-می-شون/
‎5 ساعت قبل . آکنه، جای جوش، خال، لک، کک و مک و خیلی از بیماری های پوستی دیگر را می توان با
لیزر درمان کرد. کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟
کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند - IQNA
iqna.ir/fa/news/./کدام-بیماری-های-پوستی-با-لیزر-درمان-می-شوند
‎1 روز پیش . عارضه کک و مک از بیماری‌های ژنتیک پوستی است که درمان قطعی ندارد؛ اما با لیزر
می‌توانیم به کم و کم‌رنگ کردن این ضایعات کمک کنیم. این عارضه .
کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟ | خبر فارسی
khabarfarsi.com/u/30745623
کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟ . در صورتی که خمیر به راحتی پاک
نمی شد، یک پارچه تمیز را با آب گرم خیس . 14 سؤال و جواب در مورد لیزر موهای زائد.
کدام بیماری های پوستی را می توان با لیزر درمان کرد؟ - کرمان 1400 .
khabarfarsi.com/u/30817241
22 ساعت قبل . یکی از بیماری های پوستی که به آن آکنه اسکار گفته می شود و جای جوش روی پوست
است را می توان با استفاده از لیزر درمان کرد. درمان برخی بیماری های .
کاربرد لیزر در درمان بیماری های پوستی و زیبایی | دکتر مریم ملکی .
www.doctormaleki.com/index.php?ToDo=ShowArticles&AID.
‎ولی با فناوری و وسایل خاص می توان آن را ایجاد کرد. لیزر با نور معمولی تفاوت های دارد
که این ویژگی ها باعث توانایی ها و کاربردهای خاص آن می شود. نور معمولی مرکب از .
کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟ - جستجوگر اخبار تی نیوز
tnews.ir/news/e9f677183949.html
‎2 روز پیش . البته باید گفت از آنجا که بروز آنها هورمونی است، درمان کاملی . [ مشاهده متن کامل کدام
بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟ در پایگاه خبری نامه .
برخی بیماری های پوستی که با عمل لیزر درمان می شوند. - فانوس - عکس
funnos.com/46306/برخی-بیماری-های-پوستی-که-با-عمل-لیزر-درم
‎بیماری های پوستی که با لیزر درمان می شوند. امروزه لیزرهای متعددی در امر زیبایی و
سلامتی به کار گرفته می‌شوند تا به بیماران در رسیدن به خواسته‌های‌شان کمک ک.
عوامل تشدید کننده پسوریازیس یا بیماری پوستی صدف | دکتر محمد .
www.drshizarpoor.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=6123
‎عفونت هایی که باعث تشدید پسوریازیس می شوند عبارتند از : . بیماری های پوستی
هم می توانند منجر به فنومن کوبنر شوند. . اگر چه درمان قطعی و قاطع برای بیماری
پسوریازیس وجود ندارد ، اما با درمان های فعلی و توجه به عوامل تشدید . دیگرلیزرهای
خانگی برطرف کنندخشکی پوست در زمستاندرمان گرگرفتگی با بوتاکسنکاتی در
باره .
مطلب جدید کدام بیماری های پوستی را می توان با لیزر درمان کرد؟ در .
thailandnet65.ir/./مطلب-جدید-کدام-بیماری-های-پوستی-را-می-تو/
‎1 روز پیش . از لیزر برای مسائل متعددی استفاده می شود که در دسته بندی کلی می توان به درمان
بیماری های پوستی و روش های زیبایی اشاره کرد. در اینجا به نقش .



کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند
nobnews.ir/search/?q.بیماری+های+پوستی+با+لیزر+درمان+می+شوند
‎لیزر و بیماری‌های پوستی از لیزر برای مسائل متعددی استفاده می‌شود که در دسته‌بندی
کلی می‌توان به درمان بیماری‌های پوستی و روش‌های زیبایی اشاره کرد. در اینجا به .
کاربردهای لیزر در پوست | دکتر علیرضا واعظ شوشتری - متخصص .
www.drvaez.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=4007
‎اولین لیزر استفاده شده در درمان بیماریهای پوست به بیش از 40 سال قبل برمیگردد.
. ضایعات پوستی مختلفی را با لیزر درمان میشوند که میتوان آنها را به چند گروه .
کاربرد لیزر در درمان بیماری های پوستی و زیبایی - پزشک آنلاین
www.pezeshkonline.ir/./کاربرد-لیزر-در-درمان-بیماری-های-پوستی-و-زیبایی
‎ولی با فناوری و وسایل خاص می توان آن را ایجاد کرد. لیزر با نور معمولی تفاوت های دارد
که این ویژگی ها باعث توانایی ها و کاربردهای خاص آن می شود. نور معمولی مرکب از .
پوست و لیزر - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/128632/پوست-و-لیزر
‎به طور کلی بهترین گزینه درمان با لیزر افرادی هستند که پوست روشن و موهای تیره
دارند. موهای ضخیم‌تر و مشکی بهترین هدف برای هر لیزری هستند و به راحتی معدوم
می‌شوند. . ۵) رفع فرورفتگی‌ها و جای زخم‌های ناشی از بعضی بیماری‌های پوستی از
قبیل .
اگزما | دکتر محمد علی نیلفروش زاده - متخصص پوست و مو
www.drnilforoushzadeh.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID.
‎اگزما یک عبارت کلی است که التهاب پوست را نشان می دهد. . اگر مایل به دریافت
اطلاعات روشهای جوانسازی با لیزر و سلولهای بنیادی - سلولهای . آن است که حدود 20-10
% افراد جامعه با خارش مزمن، عود کننده و دانه های خیلی خارش دار در کودکی مشخص می شود.
. بیشتر بیماران باید جهت جلوگیری از تشدید ضایعات درمان شوند اگر چه اگزما ممکن
است از .
کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟ | پیگیرنیوز
peygirnews.com/./کدام-بیماری-های-پوستی-با-لیزر-درمان-می-شوند؟.html
‎1 روز پیش . عارضه کک و مک از بیماری‌های ژنتیک پوستی است که درمان قطعی ندارد؛ اما با لیزر
می‌توانیم به کم و کم‌رنگ کردن این ضایعات کمک کنیم. این عارضه .
پیسی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/پیسی
‎در نتیجه لکه‌های سفید پوست درنواحی مختلف بدن ظاهر می‌شوند. . با این حال بیشتر
کودکانی که یکی از والدینشان مبتلا به پیسی باشند به بیماری . این در حالی ست
که در روش های خارجی برای درمان این بیماری، تزریق از طریق تاول ایجاد شده و ایجاد . با
وجود آن که استفاده از لیزر و نور درمانی (فتوتراپی) می‌تواند عوارضی را برای شخص به
.
کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟ - دانش نیوز
www.daneshnews.com/view/FA/279659.aspx
‎عارضه کک و مک از بیماری‌های ژنتیک پوستی است که درمان قطعی ندارد؛ اما با لیزر
می‌توانیم به کم و کم‌رنگ کردن این ضایعات کمک کنیم. این عارضه بیشتر در افرادی
با .
کیست مویی - کلینیک تخصصی بیماری های نشیمن گاه
www.darmancolorectal.com/pilonidal-sinus
‎درمان های علامتی و تسکینی، به کارگیری از آنتی بیوتیک و تخلیه چرک با برش
روی . به این خاطر که با طی زمان دامنه کیست مویی زیاد می شود و عارضه های آن نظیر
فیستول در روی . 5-ایجاد حفره های زیر پوستی در فاصله بین دو باسن و یا کمی
بالاتر از مقعد . نبود درد در جراحی با لیزر به صورتی که بیمار از روز بعد از عمل می
تواند راحت .
باشو :: خبر رسان کوچک | کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند
www.bashoo.ir/./کدام%20بیماری%20های%20پوستی%20با%20لیزر%20درمان%20می.
‎1 روز پیش . عارضه کک و مک از بیماری های ژنتیک پوستی است که درمان قطعی ندارد اما با لیزر می
توانیم به کم و کم رنگ کردن این ضایعات کمک کنیم این عارضه .
Previous



قرمزی پوست صورت ، علت ها و درمان - بیتوته
www.beytoote.com/attire/cuticle/red-skin-cause-and-treatment.html
‎6) دلیل دیگر قرمزی پوست صورت بیماری های التهابی و روماتیسمی است از علل ساده ان
مثل اگزما ساده و . اینکه قرمزی که به علت بیماریهای التهابی پوست ایجاد میشود در
اغلب موارد با درمان مناسب دارویی بهبود می یابد و درواقع قرمزی بر . کوچکی از پوست
بیمار در محل قرمزی تست لیزر انجام شود ، بدنبال تست هم پزشک و مهمتر شخص مبتلا
.
کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟
https://buzdid.ir/./کدام-بیماری-های-پوستی-با-لیزر-درمان-می-شوند؟?.
‎1 روز پیش . کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟ . از لیزر برای مسائل متعددی استفاده
می‌شود که در دسته‌بندی کلی می‌توان به درمان بیماری‌های پوستی و .
کدام بیماری های پوستی را می توان با لیزر درمان کرد؟ - پورتال سیحو
seiho.ir/news/369214
‎از لیزر برای مسائل متعددی استفاده می شود که در دسته بندی کلی می توان به درمان
بیماری های پوستی و روش های زیبایی اشاره کرد. در اینجا به نقش لیزر درمانی در
کنترل .
ipl-چیست؟دکتر پری رئیسیان
drraisian.ir/ipl-چیست؟/
‎در اصل لیزر نیست بلکه فلش لامپهای زنون هستند که نور چند طول موجی و non
coherentایجاد . انواع پوست ها و انواع مو با رنگ های متفاوت می تواند تحت تأثیر این
درمان قرار بگیرد. . روزآسه بیماری پوستی شایعی است که با قرمزی پوست مشخص
می شود.
خبرگزاری آریا - بیماری های پوستی که با لیزر درمان می شوند
www.aryanews.com/./بیماری-های-پوستی-که-با-لیزر-درمان-می-شوند
‎3 ساعت قبل . آکنه، جای جوش، خال، لک، کک و مک و خیلی از بیماری های پوستی دیگر را می توان با
لیزر درمان کرد. کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟
کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟ – تاپک
topak.ir/health/./کدام-بیماری-های-پوستی-با-لیزر-درمان-می-شوند؟
‎20 ساعت قبل . مجله اینترنتی تاپک -عارضه کک و مک از بیماری‌های ژنتیک پوستی است که درمان
قطعی ندارد؛ اما با لیزر می‌توانیم به کم و کم‌رنگ کردن این ضایعات .
لکه های پوستی - دکتر عباس انتظاری
https://drentezari.com/category/لکه-های-پوستی/
‎از عوامـل متعددی که با ایجاد ملاسما یا لک مرتبط می باشـند، تمـاس با نور خورشید، .
اگرچه ضایعات پوستی در صورت به ندرت بـر سلامت جسمی بیمار تأثیر می گذارند .
لک صورت است و اغلب در خانم های مراجعه کننده برای درمان لک صورت دیده می شود که یک
. در تصاویر زیر پاسخ های درمانی به از بین بردن لکه های صورت به لیزر در لک ها و .
درمان لک های صورت ( کک ومک – ملاسما با لیزر) | دکتر رضیعی
www.dr-razi.com/بیماریهای./درمان-لک-های-صورت-کک-ومک-–-ملاسما-با-لیزر
‎6/ لکه های بعد از زخم یا التهاب پوست : بعضی از بیماری های پوستی که بصورت
التهاب های پوستی و لکه های قرمز یا قهوه ای خارش دار اغاز میشوند با مرور زمان بعد از .
روش های برداشتن خال صورت - جراحی زیبایی بینی
doctorakbari.com/برداشتن-خال-صورت-و-انواع-روشهای-آن/
‎بعضی از بیماران ترجیح می دهند با استفاده از روش های برداشتن خال صورت و بدن به .
این خال ها پیش سرطانی در نظر گرفته می شود و احتمال تبدیل آنها به سرطان پوست .
معمولا، برداشتن خال با لیزر برای خال های بسیار بزرگ یا خال هایی که از پوست .
هرلحظه، کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟
harlahze.com/سلامت/کدام-بیماری-های-پوستی-با-لیزر-درمان-می-شوند
‎پنج نکته که درباره لیزر حتماً باید بدانید. کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می
شوند؟ ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۵۹ - کد خبر: 202447. کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان .
Previous



کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟
khabara.ir/news/./کدام-بیماری-های-پوستی-با-لیزر-درمان-می-شوند
‎2 روز پیش . لیزر و بیماری های پوستی از لیزر برای مسائل متعددی استفاده می شود که در . مک از
بیماری های ژنتیک پوستی است که درمان قطعی ندارد؛ اما با لیزر می .
آخرین خبر |پوست و مو/ کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟
akharinkhabar.ir/health/3189844
‎2 روز پیش . عارضه کک و مک از بیماری‌های ژنتیک پوستی است که درمان قطعی ندارد؛ اما با لیزر
می‌توانیم به کم و کم‌رنگ کردن این ضایعات کمک کنیم. این عارضه .
کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟ - پورتال خبری
www.myfreeweb.ir/./کدام-بیماری-های-پوستی-با-لیزر-درمان-می-ش/
‎2 روز پیش . Home سلامتی کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟ . می شود که در دسته
بندی کلی می توان به درمان بیماری های پوستی و روش های زیبایی .
بیماری پوستی صدف (پسوریازیس): علت و درمان - متخصص پوست و مو .
drmehrabian.com/بیماری-پوستی-صدف-پسوریازیس-علت-و-درما/
‎خانه; بیماریهای عفونی . پسوریازیس (بیماری پوستی صدف) بیماری مزمنی است که
طی آن، سیستم ایمنی . 6.1 داروهای بیولوژیک; 6.2 داروهای سیستمیک; 6.3 فتوتراپی
; 6.4 درمان با لیزر . برخی از افراد به بیش از یک نوع پسوریازیس مبتلا می‌شوند.
شمال نیوز :: کاربرد لیزر در درمان بیماری‌های پوستی و زیبایی
www.shomalnews.com/./کاربرد%20لیزر%20در%20درمان%20بیماری‌های%20پوستی%20و%.
‎شمال نیوز: امروزه لیزر کاریرد وسیعی در درمان بیماری‌های مختلف پوستی و . گاهی
افرادی که پوست خیلی سفیدی دارند، با یک جلسه درمانی از شر موهای زائد خلاص
می‌شوند .
درمان و بستن منافذ باز پوست صورت - متخصص پوست و مو - کاشت مو
drmahdavinia.ir/درمان-و-بستن-منافذ-باز-پوست-صورت/
‎. آسیب را برای بیمار به همراه دارد (به همراه لایه بردار های شیمیایی ملایم). در این روش
درمانی لایه های خارجی پوست . تولید کلاژن شود که در ادامه تولید کولاژن می تواند .
کلینیک دکتر مهدوی نیا با همکاری کادری . لیزر موهای زائد · مشاور املاک تهران ·
کاشت مو .
درمان ضایعات عروقی پوست - کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر به .
www.behsima.com/fa/درمان-ضایعات-عروقی-پوست/
‎ضایعه های عروقی پوستی، ضایعه هایی به شکل خال، لک، زخم یا توده های خوش خیم و . در
آنها شدت زیادی دارد و اختلال عمده در آنها در محل اتصال شریان ها با وریدها دیده می شود. . که
واریس را نشناسد؛ یک بیماری عروقی که طوری زیر پوست دیده می شود که انگار چند .
کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟ - سلامت ۱۱۸
www.salamat118.com/./کدام-بیماری-های-پوستی-با-لیزر-درمان-می-شوند؟
‎عارضه کک و مک از بیماری‌های ژنتیک پوستی است که درمان قطعی ندارد؛ اما با لیزر
می‌توانیم به کم و کم‌رنگ کردن این ضایعات کمک کنیم. این عارضه بیشتر در افرادی
با .
کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟
max-news.ir/search/?.بیماری+های+پوستی+با+لیزر+درمان+می+شوند؟%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%0.
‎میکرونیدلینگ درمان ترک پوستی و جای جوش با پیشرفت تکنولوژِ درمانهای جدیدی
برای مشکلات پوستی ایجاد میشود .یکی از روشهایی که جدیدا برای درمان اسکارهای .
بیماری های پوستی که با لیزر درمان می شوند - فان نیوز | فان نیوز
funnews.ir/بیماری-های-پوستی-که-با-لیزر-درمان-می-شون/
‎8 ساعت قبل . آکنه، جای جوش، خال، لک، کک و مک و خیلی از بیماری های پوستی دیگر را می توان با
لیزر درمان کرد. کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟
Previous



بیماری های پوستی که با لیزر درمان می شوند - کافه خبر
cofekhabar.ir/news/399661
‎آکنه، جای جوش، خال، لک، کک و مک و خیلی از بیماری های پوستی دیگر را می توان با
لیزر درمان کرد. کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟
بیماری های روده چه اثری روی پوست دارند ؟ | دکتر سهیلا طاهری - متخصص .
www.doctorsoheila.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID.
‎گاهی ضایعات کرون در محل هایی دور از روده ها ایجاد می شود مثل ساق پا که ضایعات قرمز و
سفت روی آن ها ایجاد می . درمان تاتو و لک های پوستی با دستگاه لیزر کیو سوییچ
درمان مشکلات پوستی ناحیه تناسلی | مشکلات پوستی | جراح زیبایی زنان
doctorkhalili.com/درمان-مشکلات-پوستی-ناحیه-تناسلی/
‎سوالات متداولی در خصوص مشکلات پوستی ناحیه تناسلی پرسیده می شود ، بر آن
شدیم با . توجه به این نکته الزامی است که درمان داروئی بیماری های پوستی تناسلی
اگر با . زگیل تناسلی را می توان با لیزر مونالیزا تاچ درمان کرد ، لیزر مونالیزا تاچ
در .
آشنایی با انواع بیماریهای پوستی عروقی
birthmarks.blogfa.com/
‎آنهایی که در رحم ایجاد میشوند و موازی رشد بیمار رشد میکنند ناهنجاریهای عروقی ثابت
. با استفاده از یک دستگاه خنک کننده همراه با لیزر پوست فروکش میکند و درمان .
درمان لک صورت – کلینیک زیبایی رز طلایی - کلینیک زیبایی پوست
tehrancosmetics.com/درمان-لک-صورت/
‎2.7.1 روش IPL; 2.7.2 روش های لیزر درمانی موجود برای درمان لکه های پوستی . لک
صورت با رنگدانه های قوی و تیرگی و برجستگی زیاد باعث می شود که فرد . روش
دیگر برداشت چربی خود بیمار از ناحیه دیگر از بدن او و تزریق چربی به ناحیه مورد
نظر است.
متخصص وجراح پوست دکترسیدهادی سادات امینی - بیماری پوستی روزاسه
dr-sadatamini.blogfa.com/post/45
‎روزاسه در برخی از افراد باعث بروز جوش ها و برآمدگی های پر از چرک می شود. این اختلال
ممکن است . روزاسه بیماری شایع پوستی است که سبب قرمزی و تورم صورت می شود.
این بیماری که . قرمزی پایدار پوست پس از درمان روزاسه را می توان با لیزر درمان کرد.
چند نکته برای لیزر درمانی و بیماریهای پوستی - پسیت - سبک زندگی
passit.ir/fa/./چند_نکته_برای_لیزر_درمانی_و_بیماریهای_پوستی
‎1 روز پیش . یکی از شایع‌ترین بیماری‌های پوستی در ایران پسوریازیس است که باید اشاره کنیم
در . متأسفانه گاهی روش‌های دیگر با لیزر اشتباه گرفته می‌شوند.
لک و پیس و درمان آن - کلینیک تخصصی پوست و مو رازیکلینیک .
skinbeautyclinic.ir/?p=568
‎اگرشما تجربه این بیماری را داشته باشید ، می دانید که هجوم این لکه های سفید به
پوست هر بخشی . شناسایی بهک سیاه هیچ مشکلی ندارد و به آسانی شناسایی می شود .
. به نظر می‌رسد با وجود آن که استفاده از لیزر و نور درمانی می‌تواند به خودی خود عوارضی
را .
درمان های دارویی و لیزر موهای زائد - کلینیک کاشت موی طبیعی و پوست .
www.tehranhair.com/Farsi/hirsutism.aspx
‎جالب ان است که شدت پرمویی با میزان هورمون مردانه ارتباط مستقیم ندارد. خانم هایی که
. در این بیماری تعداد زیادی کیست کوچک در تخمدان ها ایجاد می شود. تخمدان ها کمی .
لیزر درمان - هر آنچه که باید درباره بیماریهای پوستی در دوران حاملگی .
laserdarman.com/index.php/17-2016./44-2016-08-02-10-48-45
‎حاملگی می تواند بعضی بیماریهای پوستی که فرد قبلا به آن مبتلا بوده را تشدید یا
. قرمزی کف دست : در زنان با پوست روشن دیده می شود که بعلت تغییرات هورمونی و .
Previous



کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟ | محبوب ها-17:19
mahboobha.ir/./کدام-بیماری-های-پوستی-با-لیزر-درمان-می-شوند
‎2 روز پیش . لیزر و بیماری های پوستی از لیزر برای مسائل متعددی استفاده می شود که در دسته
بندی کلی می توان به درمان بیماری های پوستی و روش های زیبایی .
بیماری های پوستی که با لیزر درمان می شوند - نگاه 20
negah20.ir/news/169482
‎آکنه، جای جوش، خال، لک، کک و مک و خیلی از بیماری های پوستی دیگر را می توان با
لیزر درمان کرد. کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟ درمان بیماری های .
ترمیم اسکار - انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران
www.plasticsurgeons.ir/scare-reconstruction-f.htm
‎انتخاب های درمانی شما براساس نوع و درجه اسکار می تواند متفا. . عمل ترمیم اسکار به
این معناست که اسکار را کوچک کنیم تا با بافت اطراف از لحاظ رنگ و . شما آکنه
پوستی فعال و یا دیگر بیماری پوستی در نواحی درمانی نداشته باشید . . همچنین
کنتراکچرها در نواحی که زخم از روی مفصل عبور کرده دیده می شود و باعث محدودیت
حرکتی .
لیزر درمانی و فیزیوتراپی - elia-avid.com
elia-avid.com/2014-07-24-07-18-40/laser
‎بهبودی قابل توجهی در بیماران فیبرومیالژی درمان شده با لیزر دیده می شود. . در درمان
التهاب و حتی بعضی از زخم های مقاوم مثلا زخم پای دیابتی که با مکانیسم افزایش .
در زیبایی لیزر کم توان میتواند باعث افزایش بافت کلاژن زیر پوستی و در نهایت .
رفع و درمان کک و مک پوست صورت با لیزر - کلینیک زیبایی سیب .
clinicsibesorkh.com/رفع-و-درمان-کک-و-مک-پوست-صورت/
‎درمان ، رفع و از بین بردن کک و مک پوست صورت با لیزر و لایه برداری. . کک و مک یا
لکه های قهوه ای روی پوست عبارت است از یک خال یا لکه تیره‌رنگ که بر روی . تعداد
این لکه‌ها معمولاً در ماه‌های تابستان زیاد می‌شود و در زمستان به‌خودی‌خود محو می‌شوند. . (
مانند اگزرودرما پیگمنتوسام که یک بیماری نادر است که موجب افزایش حساسیت
پوست .
دکتر زهرا سعادتی | هموروئید
www.drsaadati.com/pages/25/هموروئید
‎بهترین درمان همورویید در موارد مزمن لیزر همورویید است که در انتهای این صفحه کامل .
بیماری هایی که ممکن است با همورویید اشتباه شوند، تشخیص افتراقی هموروئید .
بیماری های دیگر که باعث ایجاد توده در مقعد می شود شامل: تگ های پوستی؛زگیل های .
کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟
tozibae.ir/2017/01/کدام-بیماری-های-پوستی-با-لیزر-درمان-می-ش/
‎عارضه کک و مک از بیماری‌های ژنتیک پوستی است که درمان قطعی ندارد؛ اما با لیزر
می‌توانیم به کم و کم‌رنگ کردن این ضایعات کمک کنیم. این عارضه بیشتر در افرادی
با .
لیزر و کاربرد آن در بیماری های پوستی و زیبایی پوست - داروخانه .
razi-pharmacy.ir/showpost.asp?id=94
‎لیزر با نور معمولی تفاوت هایی دارد که باعث توانایی ها و کاربردهای خاص آن می شود. . 5
- درمان برخی بیماری های پوستی از قبیل زگیل، جای زخم های برجسته و خارش دار .
لیزر در درمان بیماری‌های پوستی و زیبایی - آزمایشگاه نامدار
www.naamdar.com/دانستنی-های-علمی/./98-2016-09-27-00-18-17
‎وبسایت آزمایشگاه نامدار مجموعه ای مشتمل بر دانستنی های علمی و اطلاعات مفید در باره
کاربرد . به سلامتی خانواده شما مثل سلامتی خانواده خودمان اهمیت می دهیم . در بحث
درمان خالکوبی‌ها با لیزر، بارها گفته ایم که اگر فردی قصد پاک کردن خالکوبی .
باید گفت که لیزر روی پوست می‌تواند موجب قرمزی موقت شود و گاه لک‌های گذرا ایجاد
کند.
ترک پوستی | سلامت اندیش فلورا
sa-felora.ir/1395/02/ترک-پوستی/
‎ترک های پوست، در هر نقطه بدن می تواند ظاهر شود، اما به احتمال زیاد در مکان هایی که
مقادیر . بیماری های کلیه و کبد به ادم طولانی مدت منجر می شود و با کشش پوست شکم
ایجاد . لیزر فراکسل بین ۶-۳ جلسه برای بیمار انجام میشود و همزمان از دارو برای درمان
.
Previous



پسوریازیس یا صدف - دکتر داریوش دائر - لیپوماتیک، کاشت مو، لیزر .
www.drdaer.com/index.aspx?siteid=138&pageid=5193
‎با سلام و تشکر از شرح حال نسبتاً کاملی که از بیماری خود داده اید، باید گفت شما هم
به . های پوسته داری بر سطح بدن است که ظاهری شبیه صدف یا فلس ماهی بر پوست
فرد . دوم افراد مبتلا به پسوریازیس بیشتر از افراد عادی به این بیماری مبتلا می
شوند و . از جمله درمان های موضعی می توان به استفاده از داروی "تار" که از مشتقات ذغال
سنگ .
فیستول مقعدی چگونه درمان میشود - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/10962_فیستول-مقعدی-چگونه-درمان-میشود.html/
‎فیستول مقعد اصطلاح پزشکی است که به آلوده شدن بین پوست و باز شدن . محل آبسه
گرم تر از سایر نقاط است و ممکن است با قرمزی و التهاب بافت های اطراف نیز همراه باشد
. . عدم درمان به موقع این بیماری باعث می شود که علائم عفونت گسترش پیدا کند و .
با این نوع لیزر میتوان تمام انواع هموروئید و حتی شقاق و فیستول همزمان را درمان نمود.
کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟ | اخبار شمال - اخبار .
news.shomalgardi.com/./کدام-بیماری-های-پوستی-با-لیزر-درمان-می-شوند؟/
‎1 روز پیش . عارضه کک و مک از بیماری‌های ژنتیک پوستی است که درمان قطعی ندارد؛ اما با لیزر
می‌توانیم به کم و کم‌رنگ کردن این ضایعات کمک کنیم. این عارضه .
دکتر احمد زنگنه متخصص پوست ، مو ، زیبایی و لیزر
drahmadzangeneh.persianblog.ir/
‎7 نوامبر 2014 . بالینی بیماری عمدتا با خارش سر شروع می شود و وجود خارش بدون علت در بچه . می شود
از مشتقات ویتامین ( آ ) می باشد که در درمان بعضی از بیماریهای
درمان قرمزی پوست صورت (روزاسه) با لیزر
iranbeautyclinic.com/درمان-قرمزی-پوست-صورت-روزاسه-با-لیزر/
‎8 ا کتبر 2014 . روزاسه یک بیماری پوستی است که باعث ورم، قرمزی و زخم های شبیه آکنه می شود. در
حالی که دلیل بوجود آمدن روزاسه مشخص نیست، ورم عروق خونی ناشی .
ماه گرفتگی - کلینیک تخصصی پوست و مو دکتر دولتی Dowlati Skin .
iranderm.net/FA/Page/ماه-گرفتگی
‎بسیاری از کودکان با ضایعاتی موسوم به ماه گرفتگی متولد می شوند. . این ضایعات
که شایع ترین نوع ماه گرفتگی ها می باشند، به صورت لکه های مسطح به رنگ قرمز کم
رنگ یا . این نوع ماه گرفتگی هیچ خطری ندارد و درمان خاصی هم نمی خواهد. . لیزر در 25
درصد بیماران باعث بهبود کامل این ضایعات می شود و 70 درصد بیماران نیز پاسخ .
دکتر علیخانی - متخصص زیبایی | لیزر رفع لک و خال صورت
www.dralikhany.com/lak/18-paksazi-rooshan-sazi.html
‎چه بیماری هایی را می توان با استفاده از میکرونیدلینگ صورت درمان نمود؟ جای زخم
ناشی از . پوست تمیز شده و با استفاده از کرم مخصوص، بی حس می شود. . لک های قهوه
ای رنگی که در اثر کهولت سن بوجود می آیند معمولاً با یک مرتبه درمان برطرف می شوند.
کک مک و لک های پوستی | دکتر سعید علی بخشی| لک بارداری | تیرگی .
www.dr-alibakhshi.com/کک-مک-و-لک-های-پوستی/
‎لک های پوستی به علل مختلفی ایجاد می شود و انواع متفاوتی دارد؛ کک و مک ، لک .
شیوه درمان و برطرف کردن هر یک از این لک ها هم با توجه به علت ایجاد آن متفاوت خواهد
بود. . لایه برداری و لیزر هم از دیگر شیوه هایی است که به کمک آن می توان لک ها را از
بین برد. . برخی از لک ها نیز به دلیل بیماری های داخلی بروز می کنند که در این گونه
موارد .
شما هم همین مشکل را دارید؟ روزاسه - قسمت سوم | دکتر فرشید دبیرزاده .
www.drdabirzadeh.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID.
‎بیماری هایی وجود دارند که در صورت عدم دقت ممکن است با « روزاسه » اشتباه شوند . .
بیوتیک ها برای درمان آن استفاده می شود ، باید به یاد داشت که روزاسه یک بیماری
مسری . از فرآورده های آرایش و بهداشتی مورد استفاده این افراد باید مخصوص پوست های
. که به دارو پاسخ ندهد را می توان با « آی پی ال » یا لیزر « پی دی ال » تحت درمان
قرارداد.
آیا درمان قطعی برای ویتیلیگو (پیسی یا برص) وجود دارد؟ - مجله سلامت .
segagamr.com/درمان-پیسی-برص-ویتیلیگو/
‎20 آوریل 2016 . پنهان کردن لک های پیسی توسط کرم پودر، فرآورده های برنزه کننده )که بدون نیاز به نور
. بخشی از این رنگ نیز با آنها از پوست جدا می شود . هیچ یک از این روش هایی که نام
برده شد بیماری را درمان نمی کنند ولی می توانند موجب بهبود ظاهر شخص شوند. . این
طیف اشعه تنها توسط لامپ های مخصوص و یا سیستم لیزر تولید می گردد.
Previous



درمان و رفع لک های پوست صورت و علت آن - کلینیک زیبایی دکتر داوود .
beautyclinics.ir/درمان-و-رفع-لک-های-پوست-صورت-و-علت-آن/
‎درمان ورفع لک های قهوه ای پوست صورت با لیزر،پیلینگ ، لایه برداری و میکرودرم و
علت آن. . لکه های پوستی نقاطی از پوست هستند که تیره تر از نواحی اطراف خود
هستند. این لکه ها همچنین . در این بیماری لکه های قهوه ای روشن بر روی پوست ایجاد می
شود.
درمان قارچ ناخن پا با لیزر - کلینیک تخصصی پوست و مو صدف
www.clinicsadaf.com/درمان-قارچ-ناخن-پا-با-لیزر/
‎باوجود امکان درمان قارچ پا با لیزر، دیگر نیازی به استفاده از داروهای مضر که با احتمال
. از مشکلات شایع و از جمله بیماری های ناخن است و روش‌های درمانی که تاکنون برای این
. ناخن با یک جلسه لیزردرمانی که بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد، درمان می‌شوند.
بیماری های پوستی که با لیزر درمان می شوند | ایران گویا
www.irangooya.in/بیماری-های-پوستی-که-با-لیزر-درمان-می-شون/
‎3 ساعت قبل . آکنه، جای جوش، خال، لک، کک و مک و خیلی از بیماری های پوستی دیگر را می توان با
لیزر درمان کرد. کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟
لک وپیس ( ویتیلیگو ) | دکتر مسعود جعفری پور - فلوشیپ فوق .
drjafaripour.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=9754
‎برص -بَهَـقْ -پیسی- پیسگی - لکههای سفید پوست - لک و پیس - لک و سفیدی پوست
. در نتیجه لکه های سفید پوست درنواحی مختلف بدن ظاهر می شوند.مویی که در نواحی
مبتلا به ویتیلیگو رشد می کند معمولاً سفید می شود. . لیزر اگزایمر همانند سایر
درمان های فعلی بیماری های ویتیلیگو و پسوریازیس نمی تواند ریشه کنی قطعی ایجاد
.
بیماری های پوستی که با لیزر درمان می شوند - هاب پرس
hubpress.ir/news/244453
‎آکنه، جای جوش، خال، لک، کک و مک و خیلی از بیماری های پوستی دیگر را می توان با
لیزر درمان کرد. کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟ درمان بیماری های .
بیماری های پوستی که با لیزر درمان می شوند - سایت تفریحی
k54.ir/news/236758
‎آکنه، جای جوش، خال، لک، کک و مک و خیلی از بیماری های پوستی دیگر را می توان با
لیزر درمان کرد. کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟ درمان بیماری های .
بیماری های پوستی که با لیزر درمان می شوند - سودا
3vda.ir/news/233626
‎آکنه، جای جوش، خال، لک، کک و مک و خیلی از بیماری های پوستی دیگر را می توان با
لیزر درمان کرد. کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟ درمان بیماری های .
بیماری های پوستی آلت تناسلی | Dr Entezari | LinkedIn
https://www.linkedin.com/./بیماری-های-پوستی-آلت-تناسلی-dr-entezari
‎30 دسامبر 2015 . برای درمان فورادیس معمولا لیزر بهترین نتایج را به همراه دارد . یکی از ضایعات
پوستی آلت تناسلی که به خصوص در مردان دیده می شود . این ضایعه قابل درمان با روش
های مختلف بوده ولی احتمال عود بیماری نیز حتی پس از درمان بالا است.
بیماری های پوستی که با لیزر درمان می شوند | کلیک جوان|تفریحی و .
news.clickjavan.ir/4396/
‎4 ساعت قبل . بیماری های پوستی که با لیزر درمان می شوند. جدیدترین مطالب در مورد بازیگران خبر
دانلود آهنگ جدید و پزشکی و سلامت و سبک زندگی و سرگرمی و .
لیزر بهترین گزینه برای درمان لکه های پوستی است
www.yjc.ir/./لیزر-بهترین-گزینه-برای-درمان-لکه-های-پوستی-است
‎وی تصریح کرد: استفاده از لیزر برای درمان مشکلات پوستی سودمند است اما نباید .
برخی بیماران پوستی مانند لک صورت با دارو درمان می شوند و لیزر آخرین درمان برای
این . این متخصص بیماری های پوست و مو تصریح کرد: با توجه به این که واکنش
متفاوت .
Previous



پسوریازیس - Iranderma
www.iranderma.com/Psofarsi.htm
‎ممکن است در پسوریازیس مبتلا میشوند؟ . آیا لیزر در درمان پسوریازیس موثر است؟ .
این بیماری یک بیماری شایع پوستی است که لزوماً خارش دار نبوده با پلاکهای قرمز رنگ
. البته شیوع پسوریازیس نیز همانند بسیاری از بیماری‌های دیگر در نواحی مختلف .
خیلی خوش امدید - پوست
m-f91.blogfa.com/tag/پوست
‎ماسک های صورت با خیار یک روش مراقب از پوست است که به طور وسیعی از این روش .
برای درمان آکنه، جلوگیری از چین و چروک و حفظ رطوبت پوست می توان از ماسک خیار
. البته بعد از لیزر، پوست دچار التهاب می شود و ممکن است احساس سوختگی یا . که
با تاتو کردن این سد دفاعی مورد تهاجم قرار می‌گیرد و بیماری‌های زیادی را بوجود می‌آورد.
لک پوست - *متخصص پوست و مو و زیبایی و کاشت مو * دکتر صداقت .
visit.persianblog.ir/tag/لک_پوست
‎این علایم بیماری درماتیت سبوره است ،این نوع شوره است که به کمک شامپو ویا داروهای
. الان لکه ها در حال پیشرفت هستن و ساق دستانم هم لکه های کم رنگی دیده می شود. .
باسلام لک جوش را نباید با لیزر درمان کرد چون بهبودی که ایجاد نمی شود تیره تر هم می
.
لیزر موهای زائد دایود و الکساندرایت
www.drgholami.ir/لیزر-موهای-زائد/
‎23 نوامبر 2016 . لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه دایود بدون درد واقعی و اثرات عالی تخفیف ویژه
برای نفرات . در چه مناطقی از سطح پوست بدن می توان لیزر درمانی را استفاده کرد؟ .
به دلیل تنوع دستگاه های لیزر تمام نواحی بدن قابل درمان می باشند. . و Skin
Rejuvenation، کاهش جلسات درمانی بیمار و رفع عوارض ناخواسته IPL ها می شود.
پرسش و پاسخ | Human Reflection
humanreflection.square7.ch/پرسش-و-پاسخ/
‎در اینجا به پرسش های مهمی که هم میهنان گرامی تا چندی پیش در باب بیماریهای آمیزشی
. این ازمایش رابدهید در صورت جواب مثبت می توانید درمان هم انجام دهید و در ضمن هر چه
زودتر . می خواستم بدونم ایا ممکنه این ویروس بعد از 2 سال از بدنم دفع شود؟ . آنچکه
می توان انجام داد از نظر ظاهری میتوان زگیل را با لیزر و انجماد کردن و پماد زگیا را از .
بیماری های پوستی که با لیزر درمان می شوند - هاب سیتی
hubcity.ir/news/349534
‎آکنه، جای جوش، خال، لک، کک و مک و خیلی از بیماری های پوستی دیگر را می توان با
لیزر درمان کرد. کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟ درمان بیماری های .
عوارض لیزر کردن موهای زائد چیست؟
www.entekhab.ir/fa/news/./عوارض-لیزر-کردن-موهای-زائد-چیست
‎27 مه 2015 . هرچند که با پیشرفت هایی که در زمینه لیزر و روشهای سرد کردن پوست به وجود . دیده می
شود حتما بیمار باید از این جهت بررسی شود و گرنه درمان با لیزر . این روشها شامل
استفاده از ژل سرد، هوای سرد، شیشه های سرد و اسپری سردکننده است.
آنچه باید در مورد سرطان پیشرفته (متاستاز) بدانیم - پارسینه
www.parsine.com/./آنچه-باید-در-مورد-سرطان-پیشرفته-متاستاز-بدانیم
‎1 مارس 2015 . این کتاب اشاره به بعضی مشکلات و راه حل های همراه با سرطان پیشرفته میکند. .
وقتی سرطان در بیماری که به نظر میرسد از سرطان بعد از درمان خلاص شده (در remission
) . در چنین موارد، سرطان متاستاتیک می تواند با موفقیت درمان شود اگر قبلا .
بیماران سرطانی ممکنست همینطور مشکلات پوستی را از خوب نخوردن، عدم .
زگیل تناسلی - دکتر محمدرضا صفری نژاد
www.safarinejad.ir/article.aspx?i=4&a=199
‎14 دسامبر 2012 . این بیماری از طریق تماس مستقیم پوست به پوست منتقل می شود. . با درمان می توان
ضایعات زگیل مانند را تا حد زیادی از بین برد، ولی ویروس در بدن بیمار باقی می ماند.
. لیزر درمانی: از لیزر برای درمان ضایعات وسیع و یا در مواردیکه ضایعه دچار عود شده
. فاطمه از ارومیه: باسلام اقای دکتر ازازمایشی که از بیضه های همسرم .
قبل از لیزر پوست این مطلب را بخوانید - تغذیه و سلامت
behsite.ir/healthclub/forum/f17/t119/ms/
‎از آنجا که مو دارای چرخه رشد است، با هر بار انجام لیزر، درصدی از مو از بین می رود. . در
بیماران مبتلا به مشکلات هورمونی، بازگشت موها را خواهیم داشت که باید درمان شوند. .
سیر طبیعی پیری این است که رشته های الاستین پوست شل شده و بافت کلاژن که .
Previous



لیزر و کاربردهای آن | دکتر شهریار نظری - متخصص پوست و مو
www.doctornazari.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=5077
‎ماه گرفتگی ، خال های قرمز رنگ پوست که در سنین بالا بر روی بدن ایجاد می شود ،
گوشت . با انجام لیزر درد و سوزش خفیفی را بیمار حس خواهد کرد و اما وجود کرم بی
حسی در . پس از لیزر درمانی ناحیه تحت درمان کبود می شود که نشانه تخریب همین
مویرگ های .
ارثی بودن به معنی غیر قابل درمان بودن نیست | دکتر آناهیتا والی .
www.drvali.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=8519
‎متأسفانه این تصورغلط دراذهان وجود دارد که بیماریهای ارثی یا ژنتیکی را نمی شود درمان
. در مورد آکنه که خوشبختانه تا 90% قابل درمان می باشد و می تواند با پوست سالم و .
پوست و مو : پزشکان ایران
www.pezeshkan.org/?cat=62
‎ عواملی متعددی می توانند منجر به خشکی و ترک خوردن لب شوند، اما مواردی همچون .
بیماری های پوستی در افراد دچار ایدز به چه شکل تظاهر پیدا می کنند؟ . بله، سومین
تظاهر پوستی، عفونت‌های قارچی مقاوم به درمان هستند که به‌صورت . با روش‌های
همیشگی این موها را از صورت‌تا حذف کنید یا در صورت نیاز از روش لیزر کردن موها
استفاده کنید.
لک های روی پوست و درمان آنها - راستینه
rastineh.ir/لک-های-روی-پوست-و-درمان-آنها/
‎3 ا کتبر 2013 . بنابراین شیوه درمان و برطرف کردن هر یک از این لک ها هم با توجه به نوع آن متفاوت
خواهد بود. . می کند: در صورتی که درمان های دارویی به این افراد کمک نکند، از لیزر یا
. وی با اشاره به بیماری هایی که باعث ایجاد لک های پوستی می شود، .
قرمزی پوست صورت ، علت ها و درمان | دکتر مرتضی رضیعی - متخصص .
www.drrazi.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=3961
‎قرمزی پوست صورت ، علت ها و درمان درمان قرمزی با لیزر و انواع قرمزی صورت 1) . واقع
واکنش پوست بیمار به این صورت است ، دیده شده در کسانی که پوست خشک و . پوست
میشوند اگر دچار جوش شوند اکثرا اسکار به جای مانده بصورت لکه های قرمز خواهد بود.
بیماری های پوستی که با لیزر درمان می شوند - خبر 24
www.khabar-24.com/./بیماری+های+پوستی+که+با+لیزر+درمان+می+شوند
‎4 ساعت قبل . آکنه، جای جوش، خال، لک، کک و مک و خیلی از بیماری های پوستی دیگر را می توان با
لیزر درمان کرد. کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟
پسوریازیس ” Psoriasis ” (علائم ، عوارض ، درمان ) : سایت پزشکان بدون مرز
www.pezeshk.us/?p=15812
‎3 آوریل 2009 . پسوریازیس یک اختلال پوستی همراه پوسته ریزی که مشخصه آن دوره های مکرر . ایجاد می
شود که خونریزی به شکل قطره قطره می باشد وازنشانه های بیماری پسوریازیس می باشد
. . این بیماری قابل علاج نیست و علایم آن با درمان قابل کنترل است . . آنچه در
ارتباط با پسوریازیس مهم است آن است که نوع خاصی از لیزر که طول .
بیماری های پوستی که با لیزر درمان می شوند - جدیدترین سایت
jadidtarinsite.com/بیماری-های-پوستی-که-با-لیزر-درمان-می-شون/
‎5 ساعت قبل . آکنه، جای جوش، خال، لک، کک و مک و خیلی از بیماری های پوستی دیگر را می توان با
لیزر درمان کرد. کدام بیماری های پوستی با لیزر درمان می شوند؟
راه ها و روش های درمان کمر درد حاد و مزمن - دکتر محمدرضا امیدظهور - دیسک کمر
lumbar.ir/راه-ها-و-روش-های-درمان-کمر-درد/
‎7 ژانویه 2015 . که می توان برای درمان از فیزیوتراپی، تزریق، دارو درمانی کمر درد، . نشانه چیزی
است که بیمار احساس می کند و گزارش می دهد، در حالی که علامت . قسمت های ستون
فقرات با بالشتک های غضروفی شکل محافظت می شود. . در طول این مدت، فوتون های
غیرحرارتی نور که از لیزر منتشر می شوند از لایه های پوست عبور می کنند.
چرا لک و پیس به وجود می آید و راه درمان آن چیست - ایران اکونومیست
iraneconomist.com/./چرا-لک-و-پیس-به-وجود-می-آید-و-راه-درمان-آن-چیست
‎28 ا کتبر 2012 . در بین بیماری های متعدد پوست و مو, نوعی بیماری پوستی وجود دارد که در عین عجیب
. افتد که منجر به بیماری ویتیلیگو و پیدایش لکه های سفید رنگ در پوست می شود.
. یکی دیگر از درمان ها استفاده از لیزر اگزایمر است که هنوز استفاده و تاثیر . بله,
کسانی که پوستشان درگیر لک و پیس است, با اینکه خطر خاصی .
Previous

  • ۹۵/۱۰/۱۵
  • ۴۴۷ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی